اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

تعمیر و تجهیز بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیمارستان‌های این دانشکده تعمیر و تجهیز می‌شوند.

تعمیر و تجهیز بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان

محمد اسماعیل مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای اعتلای هر چه بیشتر سلامت مردم منطقه و ارتقا سطح خدمات‌رسانی به شهروندان مناطق شهیدپرور آبادان و خرمشهر، جلسه‌ای را با حضور مدیرعامل منطقه آزاد اروند برگزار کردیم.

این مقام مسئول دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: طبق توافق صورت گرفته با مدیرعامل اروند مقرر شد که مبلغ 700 میلیون تومان برای انجام تعمیرات اتاق عمل بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان و همین مبلغ نیز به منظور تعمیر و تجهیز بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر از سوی این سازمان اختصاص داده شود.

وی از دیگر توافق‌های صورت گرفته با مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت و اضافه کرد: در جلسه برگزار شده با مدیرعامل این سازمان، موافقت وی را برای کمک 500 میلیونی منطقه آزاد اروند برای تعمیر و تجهیز بیمارستان شهید بهشتی آبادان را نیز دریافت کردیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص افزود: در جلسه برگزار شده تفاهمی صورت گرفت که در این تفاهم تامین پزشک و کادر درمانی یک درمانگاه در محل یادمان شلمچه بر عهده دانشکده علوم پزشکی آبادان و احداث ساختمان و تجهیز آن بر عهده منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تصمیم بر این شد که تامین نیروهای پزشک و کادر درمانی دو درمانگاهی که در آینده در منطقه صنعتی منطقه آزاد اروند افتتاح می‌شود بر عهده دانشکده علوم پزشکی آبادان باشد.

مطلق ادامه داد: در این جلسه، دانشکده علوم پزشکی آبادان متعهد شد که بیمارستان‌های آیت‌الله طالقانی آبادان و ولیعصر(عج) خرمشهر را برای ارائه خدمات توریست درمانی آماده کند.

انتهای پیام/72008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول