اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم سایپا شمال:

داور در صحنه‌ها یک طرفه سوت زد

سرمربی تیم سایپا شمال گفت: باز هم در بازی ما از داور جوان استفاده شد و داور به طور غیر عمد در خیلی از صحنه‌ها به سود تیم ایرانجوان سوت زد.

داور در صحنه‌ها یک طرفه سوت زد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین ولی‌نژاد یکشنبه شب بعد از شکست تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم ایرانجوان با شایستگی‌هایی که داشته توانسته در صدر جدول قرار بگیرد ولی با این وجود ما در نیمه نخست بازی خوبی مقابل این تیم ارائه کردیم و توانستیم راه‌های نفوذ این تیم را ببندیم.

وی اظهار داشت: در نیمه دوم هم سعی داشتیم تاکتیک‌های نیمه نیمه اول را در زمین پیاده کنیم ولی با ضربه کاشته‌ای که به حریف دادیم دروازه خود را باز شده دیدیم و در ادامه برای به تساوی کشاندن بازی هجومی را در دستور کار قرار دادیم.

ولی‌نژاد اذعان کرد: برای جبران گل خورده  مهاجمان خود را افزایش دادیم ولی در یکی از ضد حمله‌های حریف دروازه ما برای بار دوم باز شد و دروازه‌بان‌مان نیز در جریان صحنه اخراج شد که کار ما را برای ادامه سخت‌تر کرد.

وی به انتقاد از داوری این دیدار پرداخت و بیان داشت: در این دیدار هم مانند دیدار گذشته که داور پنالتی ما را نادیده گرفته بود، داوری کیفیت مطلوبی نداشت.

ولی‌نژاد همچنین تصریح کرد: متاسفانه باز هم در بازی ما از داور جوان استفاده شد و داور بطور غیر عمد در خیلی از صحنه‌ها به سود تیم ایرانجوان سوت زد.

سرمربی سایپا شمال پیرامون داوری این دیدار ادامه داد:در صحنه‌ای که دروازه‌بان ما اخراج شد تصمیم داور کمی سخت‌گیرانه بود چرا که مهاجم ایرانجوان از روبه روی دروازه گذشته بود.

وی گفت: بضاعت تیم ما نیز در همین حد است و در همین جا از تلاش بازیکنانم در این دیدار تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه دو هفته است که سرمربیگری تیم سایپا را برعهده گرفته است، تصریح کرد: با وجود تلاش‌های مسئولان تیم از جمله پیروزان تیم ما از نظر روحی و مالی در شرایط خوبی قرار ندارد.

حسین‌نژاد در مورد همکاری پژمان جمشیدی با تیم سایپا شمال ابراز داشت: جمشیدی به عنوان مشاور جذب تیم شده که امیدواریم بتوانیم از تجربیات وی در ادامه استفاده کنیم.

وی پیرامون حمایت رویانیان از تیم سایپا تشریح کرد: از ابتدا نیز قرار نبود که رویانیان مشکلات مالی تیم را برطرف کند بلکه وی فقط کار معرفی اسپانسر و تامین لباس ورزشی تیم را برعهده داشته که هنوز قسمتی از تعهدات شان را در قبال سایپا عملی نکرده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال در مورد بقای تیمش در لیگ یک بیان داشت: برای بقا باید معجزه صورت بگیرد و حداقل در چند دیدار متوالی باید به  برد دست پیدا کنیم، ولی با توجه به شرایطی که داریم کار ابقای سایپا در لیگ یک دشوار است.

انتهای پیام/66006/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول