اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حفظ وحدت تنها راه پیشرفت در شرایط کنونی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط اقتصادی کنونی تنها راه پیشرفت و ترقی حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه است.

حفظ وحدت تنها راه پیشرفت در شرایط کنونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، فتاح محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان لنده با تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گفت: تغییر و تحول و چرخش نخبگان امری طبیعی بوده که بر اساس سیاست‌های دولت‌های مختلف انجام می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به وجود دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: ما به اندازه کافی دشمن داریم ولی در مقابل آن‌ها گفتمان و ایدئولوژی‌ ما مبتنی بر دین، سنت پیامبر و سیره ائمه (ع) بوده و تا زمانی که یک شخص به نام ولی‌فقیه در رأس امور است دشمن نمی‌تواند ما را از پای درآورد.

محمدی تصریح کرد: دین مبین اسلام دو اصل وحدت و پرهیز از تفرقه را برای مقابله با دشمنان مطرح کرده و امروزه ائمه جمعه به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در هر شهری می‌توانند نقش وحدت‌آفرین خود را برای تقویت امت اسلامی به کار گیرند.

وی افزود: فضای سیاسی امروز که در بسیاری از اوقات از اخلاق نیز خارج می‌شود شرایط سختی را در جامعه به وجود آورده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عزت و افتخار ما آزادگان سرافراز نظم جمهوری اسلامی هستند که در استقامت و حفظ باورها نمونه‌ای جامع و کامل هستند.

محمدی یادآور شد: تودیع به منزله پایان خدمات نیست بلکه آغازی برای حرکت نوینی در جامعه است که سیاست جدید را طراحی و مسیر تحول را رو به رشد ارزیابی می‌کند.

انتهای پیام/82013/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول