اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح شد

گلایه رئیس شورای لنده از ریخت و پاش‌ها در جلسات

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده گفت: امروز کسانی در شهر و دیار ما زندگی می‌کنند که شاید به نان شب محتاج باشند ولی اداراتی وجود دارد که برای برگزاری جلسات و همایش‌های خود هزینه‌های گزاف و ریخت و پاش‌های فراوانی انجام می‌دهند.

گلایه رئیس شورای لنده از ریخت و پاش‌ها در جلسات

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، غلام محمد مونه‌زاده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه شورا در دین مبین اسلام گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش به عنوان مهمترین منبع تفکر این اداره و متولیان فرهنگ تعلیم و تربیت در جامعه باید با اهمیت و جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی افزود: استفاده از افراد نخبه و صاحب‌نظر در جلسات می‌تواند مسیر رفع مشکلات و موانع را هموار ساخته و پیشرفت‌هایی را نیز به دنبال داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در جامعه گفت: آموزش و پرورش با داشتن جایگاهی تربیتی و آموزشی به عنوان مغز متفکر جامعه در تربیت نسل جوان و آینده‌ساز باید از همراهی و مشارکت خانواده‌ها و مسئولان بهره بیشتری ببرد.

مونه‌زاده تصریح کرد: مشارکت و همراهی خانواده‌ها در امور آموزشی و تربیتی هزینه نبوده بلکه سرمایه‌گذاری برای فرزندان و آینده‌سازان شهر و دیار خودمان است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت معیشتی مردم اضافه کرد: امروز کسانی در شهر و دیار ما زندگی می‌کنند که شاید به نان شب محتاج باشند ولی اداراتی وجود دارد که برای برگزاری جلسات و همایش‌های خود هزینه‌های گزاف و ریخت و پاش‌های فراوانی انجام می‌دهند.

این مسئول شهرستانی با بیان این‌که باید از ریخت و پاش و هزینه‌های گزاف در جلسات خودداری شود گفت: به‌جای این‌ هزینه‌های سنگین می‌توان به خانواده‌های فقیر و مستمند جامعه کمک کرد و یا شرایط تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت را مهیا ساخت.

مونه‌زاده تأکید کرد: اگر در جلسه‌ای وارد شدم و دیدم که اموال بیت‌المال به هزینه‌های نامربوط سوق داده شده‌ جلوگیری می‌کنم و از تریبون‌های مختلف آن را به اطلاع مردم خواهم رساند.

انتهای پیام/82013/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول