اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار لنده مطرح کرد

معدن فسفات لنده در انتظار همت مسئولان

شهردار لنده با اشاره به مشکلات بیکاری در لنده گفت: معدن فسفات با درصد غنای بالای 70 درصد در انتظار یاری و همت مسئولان و حمایت از سرمایه‌گذاران است.

معدن فسفات لنده در انتظار همت مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمدتقی تقی‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار لنده اظهار داشت: بر خود می‌بالیم که شهرستان دارالمساجد میزبان قدوم فرماندارانی است از جنس ایثار و شهادت و اولین و دومین فرماندارمان جزو آزادگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی افزود: اولین فرماندار به عنوان تاریخی‌ترین فرماندار هر شهرستان شناخته‌ خواهد شد و باید این را به فال نیک گرفت که شهرستان لنده میزبان چنین افرادی است.

شهردار لنده گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، شوق و امید در دل‌های مردم جوانه زد.

تقی‌زاده تصریح کرد: امروز مسئولان دولت تدبیر و امید، تدبیر را در آن دیدند تا با یک جا‌به‌جایی فرماندار جدید شهرستان لنده را معرفی کنند.

وی افزود: اما مردم شهرستان نوپای لنده خواسته‌های به‌حقی دارند که مسئولان باید با درایت آنها را محقق سازند.

شهردار لنده گفت: اکنون که در آستانه یک ساله شدن لنده هستیم می‌طلبد هر چه سریعتر ادارات شهرستان لنده استقرار یافته و پروژه‌های نیمه تمام عمرانی هر چه سریعتر به پایان برسد.

وی افزود: مهمترین مشکل شهرستان لنده معضل بیکاری است و شهرستان لنده پتانسیل‌های مختلفی از جمله معادن فسفات که درصد غنای بالای 70 درصد داشته و یا راه‌اندازی کارخانه گچ طبیعی با خلوص بیش از 97 درصد را دارد.

تقی‌زاده با اشاره به رایزنی‌هایی در خصوص سرمایه‌گذاری برای معدن فسفات در لنده گفت: توانستیم سرمایه‌گذاری را برای احداث معدن فسفات لنده جذب کنیم اما می‌طلبد در این زمینه مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

انهتای پیام/82013/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول