اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

مهم‌ترین راه عملی مبارزه با مواد مخدر استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها است

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: مهم‌ترین راه عملی مبارزه با مواد مخدر استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌ها و افراد نخبه است.

مهم‌ترین راه عملی مبارزه با مواد مخدر استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیروس فتحی بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران، جذب نیروهای تحصیلکرده، جوان و مستعد در شورای مبارزه با مواد مخدر را عامل افزایش امنیت اجتماعی دانست و اظهار داشت: جوانان نقش موثری در پیشرفت‌های نظام داشته‌اند و غیرت و پشتکار آنها به تمام جهانیان به‌ویژه سران استکبار ثابت شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر در جامعه عنوان کرد: تشکیل ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران از خیرات و برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است و خوشبختانه در حال حاضر شاهد عملکرد موفق این شورا هستیم.

وی فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران را در جهت ارتقای امنیت اجتماعی خواند و افزود: فعالیت‌های ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران به صورت غیررسمی توسط اعضای آن آغاز شد و حدود یک ماه است که ساختمانی در اختیار ما قرار گرفته است و مقر ساماندهی امور، در رابطه با افزایش سطح امنیت جامعه هستیم.

فتحی بررسی دلایل موفقیت استان‌های دیگر در پیشگیری از مواد مخدر را از جمله فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران دانست و گفت: فراهم آوردن زمینه‌های علمی و مالی برای بهینه‌سازی برنامه‌ها، ایجاد زمینه‌های مشارکت مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد، استفاده از امکانات قضایی و حقوقی، ایجاد زمینه مناسب برای مبارزه با تهدیدها، فراهم کردن زمینه لازم برای مبارزه با مواد مخدر، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای شناسایی دارایی‌های قاچاقچیان، مهیا کردن زمینه مبارزه با فعالیت‌های مرتبط مواد مخدر، تهیه و تدوین جلسات شورا و برگزاری سمینارهای مختلف علمی و ... از مهم‌ترین فعالیت‌های این ستاد برای مبارزه با مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان از تشکیل کمیته‌های تخصصی و برنامه‌های مدون برای مبارزه با مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: استفاده و بهره‌مندی از دانشگاهیان و افراد نخبه برای مبارزه با مواد مخدر یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین راه‌های مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی است.

انتهای پیام/2462/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول