اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حضور دستگاه‌های اجرایی شهر آبادان

جلسه هماهنگی هفته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

جلسه هماهنگی هفته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر صبح امروز در حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهر آبادان برگزار شد.

جلسه هماهنگی هفته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر از چهارم بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

در این راستا جلسه، هماهنگی برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های این هفته ظهر امروز در محل فرمانداری آبادان به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان برگزار شد.

دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با موضوع مواد مخدر و پیشگیری و مبارزه با این پدیده خانمان‌سوز در این جلسه پیرامون برگزاری برنامه‌ها و موارد پیش گیرنده با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نمایندگان سازمان‌ها و کمپ‌های مددرسان در این جلسه ضمن اعلام آمادگی، نیاز‌ها و پشتیبانی‌های لازم را از مسئولان شهری آبادان درخواست کردند.

در پایان حدود 300 طرح برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در آبادان در این هفته مطرح و به تصویب رسید که فرماندار آبادان ضمن موکول کردن بررسی طرح‌ها به جلسه هماهنگی دیگری از مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خواست تا با جدیت تمام بحث ویرانگر اعتیاد را دنبال و ریشه‌کن کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی هفته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر صبح امروز در حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/72013/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول