اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

نا‌هنجاری‌ مدیریتی از دلایل اصلی تاخیر در راه‌اندازی مترو اصفهان است

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: نا‌هنجاری‌های مدیریتی از دلایل اصلی تاخیر در راه‌اندازی پروژه قطار شهری اصفهان است.

نا‌هنجاری‌ مدیریتی از دلایل اصلی تاخیر در راه‌اندازی مترو اصفهان است

عوض حیدرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به گفته برخی مسئولان درباره نبود اعتبارات کافی برای راه‌اندازی مترو در سال‌های اخیر اظهار کرد: صحبت‌های شهردار اصفهان در خصوص این موضوع به‌صورت کامل درست است.

وی به وجود ضعف‌های مدیریتی در زمینه راه‌اندازی پروژه متروی اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: اگرچه متروی اصفهان با مشکلات بودجه‌ای مواجه بوده، اما کمبود بودجه و اعتبارات به‌عنوان مشکل کندی این پروژه نبوده است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در مسیر راه‌اندازی متروی اصفهان تصریح کرد: نا‌هنجاری‌های مدیریتی از دلایل اصلی تاخیر در راه‌اندازی پروژه قطار شهری اصفهان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره پیگیری‌های لازم را در راستای تسریع در روند اجرایی پروژه متروی اصفهان انجام می‌دهند، اضافه کرد: مجموعه دولت و مدیریت استان باید وحدت و همکاری لازم را در اجرا و راه‌اندازی مترو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اصفهان داشته باشند.

حیدرپور با بیان اینکه در گذشته نا‌هماهنگی‌ها و نا‌هنجاری‌های مدیریتی بین دولت، مدیریت استان و مدیریت شهری در زمینه راه‌اندازی پروژه متروی اصفهان وجود داشته است، تاکید کرد: امیدواریم که در وضعیت کنونی این ناهماهنگی‌ها و نا‌هنجاری‌ها از بین برود و این موضوع سبب تسریع در راه‌اندازی قطار شهری اصفهان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پروژه متروی اصفهان از سال‌های گذشته تاکنون در حال اجرا است، اما با وجود گذشت سال‌‌ها از این موضوع هنوز مردم اصفهان طعم سوار شدن بر متروی اصفهان را نچشیده‌اند، طی سال‌های گذشته مسئولان زمان‌های متفاوتی را برای بهره‌برداری از این پروژه عنوان کرده‌اند، اما این زمان‌ها به واقعیت تبدیل نشده است، البته در سال‌های گذشته نبود اعتبار و بودجه کافی از دلایل مسئولان برای عدم راه‌اندازی متروی اصفهان بوده، اما طی روز‌های گذشته شهردار اصفهان عدم وحدت مدیریتی را دلیل تاخیر در راه‌اندازی قطار شهری اصفهان عنوان کرده است.

انتهای پیام/63004/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول