اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

مشکلات شهرستان لنده با آمد و رفت قابل رفع نیست

امام جمعه لنده با اشاره به مشکلات شهرستان لنده گفت: مشکلات شهرستان لنده با آمد و رفت یک شخص قابل حل نیست و باید به صورت کارشناسی شده مورد بحث قرار گیرند.

مشکلات شهرستان لنده با آمد و رفت قابل رفع نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان لنده با اشاره به ویژگی‌های حاکمان دینی گفت: با توجه به صبغه فرهنگی و دینی که کشور ما نسبت به سایر کشورهای مسلمان داشته همه مسئولان با اشتغال به وظیفه شناسی و خدوم بودن برای مردم و در جهت پیشرفت نظام و انقلاب وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند.

وی افزود: این رفت ‌و آمدها و برگزاری انتخابات‌های مختلف نشان از آزادی و حکومت دینی و مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه لنده با اشاره به همکاری مردم در عزل و نصب‌ها گفت: کشور با همیاری مردم در حال پیشرفت و ترقی است و بدون مردم نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در ادامه با اشاره به نو پا بودن شهرستان لنده گفت: از شهرستان شدن لنده تنها نامش را نمی‌خواهیم بلکه پیشرفت و ترقی و امکانات درخور شأن مردم و شهرستان نیاز است که می‌طلبد هر چند وضعیت اقتصادی نامطلوب بوده ولی زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده با اشاره به ویژگی‌های فرماندار سابق لنده گفت: او یک اسلام‌شناس با تفکر اسلامی بود که دغدغه دین داشت و مردمداری‌ وی زبانزد بود.

وی تصریح کرد: یک مسئول باید در کارهای فرهنگی و دینی پیش‌قدم بوده و در همه جا خود را نشان دهد.

امام جمعه لنده گفت: فرماندار سابق لنده در دوران دفاع مقدس این را نشان داد که اسلام را با وجود مشکلات می‌توان شناخت و با احساس؛ آن را به مرحله اجرا درآورده بود.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل مهمترین ویژگی مسئولان را شنیدن حرف دل مردم خواند و گفت: می‌طلبد مسئولان با حضور در جمع مردم و گوش فرا دادن به درد دل آن‌ها بهتر برای رفع مشکلات مردم برنامه‌ریزی کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان لنده گفت: مشکلات شهرستان لنده با آمدن و رفتن یک شخص قابل حل نیست و باید به صورت کارشناسی شده مورد بحث قرار گیرند.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل افزود: ما از حیث راه، آب و برق مشکلات عدیده‌ای داریم به گونه‌ای که آب لنده قابل شرب نبوده ولی مردم پول آب شرب را می‌پردازند.

امام جمعه لنده گفت: مشکل فضای آموزشی مدارس هم از جمله مشکلاتی است که اداره آموزش و پرورش با آن رو به رو است.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل خاطرنشان ساخت: ما افتخار می‌کنیم که فرماندارانمان از جنس ایثار و شهادت بوده و در مسیر ولایت حرکت می‌کنند.

وی تعامل با ائمه جمعه را لازم و ضروری خواند و گفت: ما در عزل و نصب‌ها دخالتی نداریم ولی می‌طلبد ائمه جمعه قبل از دیگران از تغییر و تحول باخبر شوند تا بتوانند شناخت بهتری از مسئولان داشته و آنان را بیش از پیش یاری کنند.

انتهای پیام/82013/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول