اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور

تیم فوتسال کشاورز قزوین 3 امتیاز ارزشمند را از آن خود کرد

در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال کشاورز قزوین در یزد 3 امتیاز ارزشمند را از آن خود کرد.

تیم فوتسال کشاورز قزوین 3 امتیاز ارزشمند را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال کشاورز قزوین که در یزد میهمان تیم پکیج ایساتیس یزد بود در پایان با نتیجه یک بر صفر موفق شد میزبان خود را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کند.

تک گل تیم کشاورز در این دیدار را امید طالبی به ثمر رساند تا شاگردان محمود عبداللهی با این پیروزی به دیدارهای بعدی خود امیدوار باشند و بتوانند مسیر صعود به مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور را برای خود هموار سازند.

تیم فوتسال کشاورز قزوین با این نتیجه 19 امتیازی شد و به نوعی کادر فنی و سرمربی این تیم اثبات کردند که برای دیدارهای دور برگشت برنامه‌ریزی مناسب‌تری را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

محمود عبداللهی سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شاگردانش تمام توان خود را به ‌کار گرفته‌اند تا بتوانند جواز حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورند.

وی افزود: گرچه برای رسیدن به این مهم بازیکنانم کاری سخت و دشوار را پیش رو دارند اما بدون شک تمام توان خود را برای رسیدن به جمع تیم‌های مرحله پلی‌ آف و رسیدن به مسابقات لیگ برتر به کار می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین با اشاره به برتری شاگردانش مقابل تیم پکیج ایساتیس یزد عنوان کرد: بازی مقابل این تیم در یزد آن هم در حالی که تیم ایساتیس در ترکیب خود چند بازیکن قزوینی را در اختیار داشت، کار سخت و دشواری بود که شاگردانم در پایان موفق شدند پیروز میدان باشند و سه امتیاز ارزشمند را تصاحب کنند.

عبداللهی تصریح کرد: تیم فوتسال کشاورز قزوین در حالی مسابقات این فصل خود را آغاز کرد که در نیم فصل نخست عملاً نتوانست امتیازهای لازم را جمع‌آوری کند و در پایان با کسب 10 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت اما با آغاز نیم فصل دوم شرایط بهتری برای تیم ما رقم خورد و شاگردانم برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده بسیار امیدوار و مصمم هستند.

وی شرایط تیمش را برای صعود به مسابقات لیگ برتر مشکل توصیف کرد و گفت: گرچه باید در دیدارهای آینده خود نیز مقابل رقیبان امتیازهای لازم را جمع‌آوری کنیم اما بدون شک تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در پایان عنوان یکی از 2 تیم صعودکننده به مرحله پلی‌ آف گروه خود را تصاحب کنیم.

انتهای پیام/77004/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول