اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند:

فینالیست‌های مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های ابتدایی بیرجند مشخص شدند

مسئول تربیت‌بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش بیرجند از برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آموزشگاه‌های ابتدایی این شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات 31 تیم شرکت دارند که با 46 بازی فینالیست‌های این مسابقات مشخص شدند.

فینالیست‌های مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های ابتدایی بیرجند مشخص شدند

شهرام ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: یک دوره مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس ابتدایی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در سطح آموزشگاه‌ها و مدارس شهرستان بیرجند در حال برگزار است.

وی افزود: در این مسابقات 310 دانش‌آموز پسر از 31 آموزشگاه ابتدایی از روستاهای حاجی‌آباد، امیرآباد، دستگرد و مدارس ابتدایی شهر بیرجند شرکت دارند که برای کسب مدال قهرمانی در سالن شهید شهپر بیرجند به رقابت می‌پردازند.

مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند اذعان داشت: مسابقات فوتسال قهرمانی آموزشگاه‎های ابتدایی شهرستان بیرجند در شش گروه پنج تیمی برگزار می‌شود که بعد‌از 38 بازی در دور نخست، 16 تیم به مرحله یک هشتم این مسابقات راه پیدا می‌‌کنند.

ارجمند به برگزاری 48 بازی انجام شده بین تیم‌های حاضر در مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس ابتدایی شهرستان بیرجند اشاره و تصریح کرد: تیم‌های آموزشگاه‌های 17 شهریور، امام رضا(ع)، امام حسین (ع)، مسلم بن عقیل(ع)، حسین‌زاده، امام حسن(ع)، شاهد و دانش با غلبه بر رقیبان خود به مرحله یک هشتم این مسابقات صعود کردند.

وی با بیان اینکه در مرحله یک هشتم مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس ابتدایی شهرستان بیرجند چهار دیدار صورت گرفت، گفت: تیم فوتسال مدارس 17 شهریور تیم امام رضا(ع) را با نتیجه پنج بر دو شکست داد و تیم فوتسال مدرسه  امام حسین(ع) با نتیجه شش  بر سه از سد مدرسه حسین زاده گذشت.

مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند ادامه داد: در مسابقات قهرمانی فوتسال مدارس شهرستان بیرجند تیم فوتسال آموزشگاه امام حسن(ع) با نتیجه هفت بر دو تیم مسلم بن عقیل(ع) را از دور خارج کرد و تیم فوتسال آموزشگاه شاهد با نتیجه سه بر یک بر تیم مدرسه دانش غلبه کرد.

ارجمند خاطرنشان کرد: در دور رقابت‌های فینال مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس ابتدایی شهرستان بیرجند دو تیم آموزشگاه شاهد بیرجند و 17 شهریور برای کسب مدال قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

وی یادآور شد: در بازی رده‌بندی مسابقات قهرمانی فوتسال مدارس ابتدایی شهرستان بیرجند تیم‌های آموزشگاه‌های امام حسین(ع) و امام حسن(ع) برای کسب جایگاه سوم این دوره از مسابقات در مقابل هم صف‌آرائی می‌کنند.

انتهای پیام/69014/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول