اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب تساوی سه نماینده فوتبال همدان صورت گرفت

توقف میزبانان برابر تیم‌های فوتبال و فوتسال همدانی

نمایندگان فوتبال و فوتسال استان همدان که در لیگ‌های مختلف شاغل هستند در بازی‌های خارج از خانه به نتیجه تساوی دست پیدا کردند و با توقف میزبانان با یک امتیاز به همدان بازگشتند.

توقف میزبانان برابر تیم‌های فوتبال و فوتسال همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در روزهای پایانی هفته سوم، تیم فوتبالی و فوتسالی همدان که در لیگ‌های مختلف کشور حضور دارند با کسب نتیجه تساوی از بازی‌های خارج از خانه با امتیاز به همدان برگشتند.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان به ایلام سفر کرده بود در یک بازی پر برخورد و درگیرانه نتوانست به پیروزی برسد و با تیم حریف پالایش گاز ایلام امتیازات را تقسیم کرد.

در این بازی که هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر محسوب می‌شد تیم‌های پنجم و ششم که همسایه جدولی هستند برابر هم به میدان رفته بودند و در پایان به تساوی رضایت دادند.

در این بازی فاطمه اردستانی برای پاسی‌ها گلزنی کرد تا با کسب یک امتیاز از یک بازی خارج از خانه امتیازات بانوان پاس به عدد 21 برسد و مکان پنجمی خود را در جدول تثبیت کنند.

مسابقات لیگ برتر بانوان یک هفته برگزار نخواهد شد و در روز جمعه سوم بهمن تیم پاس همدان میزبان نگاردژ شیراز خواهد بود.

شهرداری همدان دیگر نماینده فوتبال استان که در سطح لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور حضور دارد بعد از چهار هفته شکست متوالی در این هفته همانند هفته قبل به کسب تساوی رضایت داد و از سفر هزار و 600 کیلومتری خود به بوشهر و خورموج یک سوغات آورد.

شاگردان هادی گل‌محمدی در هفته ششم این مسابقات در مصاف با ایرانجوان خورموج بوشهر در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون گل دست پیدا کردند تا ضمن متوقف کردن حریف خود صعود یک پله‌ای در جدول این گروه پیدا کنند.

شهرداری‌چی‌های همدانی که در گروه جنوب لیگ دسته سوم از نظر بعد مسافت و اختلاف دما شرایط خوبی را ندارند از شش بازی که انجام داده‌اند تنها دو امتیاز کسب کردند و دلخوش هفته‌های آینده هستند تا با هماهنگی بیشتر بتوانند به شرایط آرمانی خود در جدول برسند.

تیم فوتبال شهرداری همدان نیز تا پایان هفته ششم این رقابت‌ها با کسب دو امتیاز در جایگاه دهم جدول گروه یک مسابقات لیگ دسته سه قرار گرفته است.

در چارچوب هفته هفتم مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه 25 دی ماه از ساعت 14 تیم فوتبال شهرداری همدان پذیرای تیم شاهین نوین نطنز خواهد بود.

تنها نماینده فوتسالی استان تیم علیصدر همدان که در سطح لیگ دسته یک حضور دارد دست به کار بزرگی زد و با نبود پنج بازیکن اصلی این تیم در اصفهان، در حالی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف خود پیش بود با حساب پنج بر پنج به تساوی رضایت داد.

شاگردان علیرضا خسروی در هفته دوازدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های برابر تیم رده سومی کاشی نیلو اصفهان به میدان رفتند که در پایان 40 دقیقه مبارزه نزدیک و تماشایی و به ثمر رسیدن 10 گل هر دو تیم امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

علیصدری‌ها که چهار بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و همچنین یک بازیکن را به دلیل مسائل حاشیه‌ای در ترکیب نداشتند، برابر تیم پرمهره و قدرتمند کاشی نیلو در حالی که تا دقیقه 39 بازی پنج بر چهار پیش بودند به دلیل نداشتن بازیکن تعویض و خستگی بازی برده را با تساوی عوض کردند.

نماینده فوتسال همدان در لیگ دسته یک به یک رکورد کم نظیر دست پیدا کرد‌و در پنج بازی اخیر خود تن به شکست نداده و به عبارتی 200 دقیقه است که این تیم طعم تلخ شکست را نچشیده و این موفقیتی بزرگ برای حضور نخستین باره تیم علیصدر در لیگ دسته یک فوتسال است.

تیم فوتسال علیصدر همدان با این یک امتیاز شیرین جمع داشته‌های خود را به عدد 15 رساند و در جایگاه ششم جدول باقی ماند.

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتسال ایران روز جمعه 27 دی از ساعت 15 در یک بازی حساس و مهم دو تیم پنجم و ششم جدول یعنی پرسپولیس بهزیستی تهران و علیصدر در همدان برابر هم به میدان می‌روند.

با بررسی که می‌توان از عملکرد نمایندگان فوتبال و فوتسال همدان داشت کسب تساوی در خانه حریفان به نوعی برد محسوب می‌شود که کسب یک امتیاز برای هر تیم در بازی خارج از خانه اهمیت زیادی دارد.

حال باید دید دو تیم دسته یک فوتبال استان یعنی الوند و پاس در هفته 15 چه نتیجه‌ای را به دست خواهند آورد و در رویایی با گیتی پسند اصفهان و آلومینیوم هرمزگان می‌توانند ناکامی‌های هفته‌های اخیر خود را به فراموشی بسپارند یا خیر.

انتهای پیام/89020/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول