اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

تدارک صدا و سیما برای پوشش برنامه‌های هفته منابع طبیعی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تدارک صدا و سیما برای پوشش برنامه‌های هفته منابع طبیعی خبر داد.

تدارک صدا و سیما برای پوشش برنامه‌های هفته منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته منابع با اعلام اینکه پوشش اخبار حوزه منابع طبیعی و کشاورزی از جمله اولویت‌های صدا و سیماست، گفت: این دو مقوله نقش مهمی در تامین امنیت پایدار کشور دارند و جزو اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مرتضوی صفوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت منابع طبیعی و تخریب آن اظهار کرد: به دلیل برخی سودجویی‌ها که موجب تخریب منابع طبیعی شده بود، ایشان نیز به این موضوع ورود پیدا کردند.

به گفته وی، نبود برخی نظارت‌ها و جدی نگرفتن این موضوع و نیز رعایت نکردن موجب بروز خسارت‌های ناگواری شده بود.

این مسئول نقش رسانه‌ها را در آگاه‌سازی و بالا بردن اطلاعات عموم مردم مهم دانست و تاکید کرد: این موضوع را صدا و سیما جزو اولویت‌های خود قرار داده، اما در برخی مواقع محدودیت‌ها موجب می‌شود که تعاملات کمتر شود.

صفری با اعلام اینکه اکنون صدا و سیمای مرکز استان از 30 درصد ظرفیت رسانه کل استان استفاده می‌کند، اظهار کرد: در طول این هفته سعی می‌کنیم در برنامه‌های سبزه‌میدان، حرف حساب و سلام زنجان از مسئولان و کارشناسان منابع طبیعی استان برای صحبت کردن استفاده کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تشکیل اتاق فکر رسانه از سوی منابع طبیعی را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: در این اتاق سعی می‌کنیم کارشناسان صدا و سیما نیز حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/2308/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول