اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

خیران در فعالیت‌های بهزیستی نقش پررنگ‌تری داشته باشند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: خیرین باید در فعالیت‌های بهزیستی نقش پررنگ‌تری داشته باشند.

خیران در فعالیت‌های بهزیستی نقش پررنگ‌تری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد اسماعیلی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل اداره بهزیستی استان زنجان اظهار داشت: حرکت‌های مثبتی در کشور برای احقاق حقوق معلولان صورت گرفته که استان زنجان باید در این زمینه پیشرو باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به اینکه خواسته‌های منطقی و معقول معلولان باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: این خواسته‌ها حق این قشر از جامعه است که باید محقق شود.

این مسئول خواستار حضور پررنگ‌تر خیرین در فعالیت‌های بهزیستی شد و خاطرنشان کرد: این افراد با همکاری خود می‌توانند از مشکلات جامعه هدف این اداره کم کرده و چهره عمومی شهر زنجان را تغییر دهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در این دیدار از آشتی خیرین با اداره بهزیستی خبر داد و تاکید کرد: این اداره خواستار کمک و مشارکت‌های مردمی به ویژه خیرین برای بهبود فعالیت‌های این اداره شد.

مرتضی مکاریان نقش خیرین را در رفع و کم کردن مشکلات مددجویان مهم خواند و بیان داشت: هر جا که مردم و خیرین پا در عرصه همکاری با ادارات گذاشته‌اند، توانسته به بهترین شکل ممکن مشکلات را رفع کنند.

این مسئول از راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی در زنجان خبر داد و اعلام کرد: این مرکز به عنوان نخستین مرکز ارائه خدمات توانبخشی به معلولان و عموم مردم راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی برای گردهمایی خیرین زنجانی و تشکل مجمع خیرین حوزه بهتر زیستن آغاز شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی بهتر زیستن در راستای رفع مشکلات معلولان، اقشار آسیب‌پذیر، زنان سرپرست خانوار، کودکان بدسرپرست و جامعه بهزیستی است.

انتهای پیام/73002/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول