اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی خارگ:

بیش از 30 خانوار خارگی تحت پوشش بهزیستی هستند

رئیس بهزیستی خارگ گفت: بهزیستی خارگ در حوزه امور اجتماعی بیش از 30 خانوار را که درگیر مشکلات مالی هستند، زیر پوشش قرار داده است.

بیش از 30 خانوار خارگی تحت پوشش بهزیستی هستند

ناصر فریدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار کرد: بهزیستی خارگ در حوزه امور اجتماعی بیش از 30 خانوار را که درگیر مشکلات مالی هستند، زیر پوشش قرار داده و این خانوارها شامل زنان و کودکان بی‌سرپرست می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما به صورت ماهیانه به این افراد مستمری و بعضاً کمک‌های موردی اعطا می‌کنیم و همچنین به تمام مددجویان، معلولین و تعدادی از مستمری‌بگیران کارت‌های خرید از فروشگاه‌های معتبر اهدا شده است که در هر فصل شارژ می‌شود و تا پنج سال نیز اعتبار خواهد داشت.

رئیس بهزیستی خارگ تصریح کرد: ما برای کمک به این افراد، از طریق سازمان تامین اجتماعی استان یا با همکاری دیگر ارگان‌های موجود در سطح جزیره در مقاطعی خاص به آنان سبدهای کالای غذایی اختصاص می‌دهیم.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های دیگر افزود: بهزیستی خارگ در حوزه مشارکت‌ها نیز با همکاری امام جمعه، بخشدار و دیگر مسئولان، تمام مددجویان و معلولان را زیر پوشش درمانی خود قرار داده و تمام هزینه‌های ایاب و ذهاب آنان را تقبل کرده‌ایم و همچنین در راستای کمک به این افراد مبالغ زیادی توسط شرکت‌های نفتی، برای طی مراحل درمانی افراد تحت پوشش سالانه هزینه می‌شود.

فریدی تصریح کرد: از آنجا که امر تحصیل و کسب دانش نه تنها برای ما بلکه برای جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تمام هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان معلول را نیز به عهده گرفته‌ایم تا گامی کوچک در این زمینه برداشته باشیم.

انتهای پیام/66006/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول