اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان قم صورت گرفت

کمک 100 میلیون ریالی آیت‌الله مکارم شیرازی به مددجویان بهزیستی

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید مبلغ 100 میلیون ریال به مددجویان بهزیستی قم کمک کرد.

کمک 100 میلیون ریالی آیت‌الله مکارم شیرازی به مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابراهیم حاجی مظفری مدیرکل بهزیستی استان قم به همراه جمعی از مدیران و مسئولان این اداره کل امروز با حضور در دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در قم با این استاد برجسته حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حاجی مظفری ضمن ارائه گزارشی از روند کارهای اجرایی توسط بهزیستی قم در سال‌های اخیر به ویژه سال 91 و 92، خواستار توجه بیشتر مردم نسبت به کمک‌رسانی به همنوعان خود به ویژه در بحث معلولان و افرادی که در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی قرار دارند، شد و از آیت‌الله مکارم شیرازی خواست مردم را نسبت به این امر تشویق و ترغیب کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی هم در این دیدار ضمن تشکر از ارائه گزارش و عملکرد بهزیستی قم، کار این سازمان را عبادت و تبلیغ غیرمستقیم دین مبین اسلام دانست و تصریح کرد: باید علاوه بر اینکه دولت بودجه مناسبی به بهزیستی اختصاص می‌دهد، مردم هم کمک‌های خود را بیشتر کنند و زمینه این کار هم جلب اعتماد آنها از طریق اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف است.

در پایان این دیدار آیت‌الله مکارم شیرازی چکی به مبلغ 100 میلیون ریال بابت کمک به نیازمندان زیر پوشش بهزیستی قم به این اداره کل اهدا کرد.

انتهای پیام/78004/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول