اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

بسیج در مقابله با جنگ نرم پا به پای دشمنان حرکت می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج در مقابله با جنگ نرم پا به پای دشمنان حرکت می‌کند.

بسیج در مقابله با جنگ نرم پا به پای دشمنان حرکت می‌کند

حجت‌الاسلام علی متین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند همه مردم کشورمان بسیج هستند و می‌توانند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در مقابله با جنگ نرم پا به پای دشمنان حرکت می‌کند، تصریح کرد: دشمنان برای ایجاد جنگ نرم از فضای سایبری و مجازی استفاده می‌کنند و بسیج نیز در این زمینه فعال است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه تاکنون بسیج در این زمینه کارکرد خوبی داشته است، بیان داشت: اساتید جنگ نرم خوبی در استان زنجان وجود دارد و هر پایگاه و حوزه مقاومتی در زمان نیاز می‌توانند از حضور این اساتید بهره‌مند شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه حوزه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان چندین استاد جنگ نرم دارد، گفت: این اساتید برای مقابله با جنگ نرم دوره‌های آموزشی مختلفی را طی کرده‌اند و خطرات تهاجم فرهنگی دشمنان را به مردم کشورمان تبیین می‌کنند.

متین با بیان اینکه در بحث تهاجم فرهنگی دشمنان به بصیرت‌افزایی مردم نیاز است، تصریح کرد: باید راه‌های اساسی استفاده صحیح از ماهواره و خطرات آن در جامعه برای خانواده‌ها و والدین تبیین شود.

وی در ادامه به کارکرد دولت تدبیر و امید در سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: دولت با شعار تدبیر و امید در دل مردم کشورمان امیدواری ایجاد کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر برای قضاوت در مورد کارکرد دولت تدبیر و امید زود است، اذعان داشت: برای ارائه نظر در این باره به شش ماه یا یک سال زمان نیاز است.

این مسئول همچنین به بحث عزل و نصب مسئولان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و بیان داشت: دولت از افرادی استفاده نکند که باعث ایجاد چالش در جامعه شوند و تنش مردم را افزایش دهند.

متین با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید با نصب مسئولان مردم را گرفتار تنش نکند، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند دغدغه اصلی مردم بحث معیشت و اقتصاد است.

وی با اشاره به اینکه بحث معیشت و اقتصاد مردم مورد توجه جدی قرار نگرفته است، خاطرنشان کرد: اگر در این زمینه توجه جدی صورت گیرد قطعاً به نفع مردم کشورمان خواهد بود.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول