اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نهم دی قله افتخارات ملت در هشت ماه جنگ نرم است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نهم دی به عنوان قله افتخارات ملت در هشت ماه جنگ نرم و عملیات روانی دشمن و به عنوان نقطه عطفی در راستای نمایش اتحاد و انسجام ملت بزرگ ما حول محور ولایت فقیه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

نهم دی قله افتخارات ملت در هشت ماه جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در جمع کارکنان کادر و وظیفه پادگان 42 قدر اراک اظهار داشت: بصیرت ملت انقلابی ایران در 9 دی بار دیگر چهره واقعی منافقان و قانون‌شکنان را بر ملا کرد.

وی با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز نهم دی با حضور حماسی خود در صحنه نشان دادند تا آخرین قطره خون خود از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند، تصریح کرد: بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی با درس آموزی از عاشورای حسینی بر همه خیالات دشمنان این نظام مهر باطل زد و بار دیگر چهره واقعی منافقان و قانون‌شکنان را بر ملا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: حادثه نهم دی ماه سال 88 حماسه دفاع مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی از ارزش‌های اسلام و انقلاب بود.

دری ‌نجف‌آبادی اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در حماسه 9 دی پشتیبانی از ولایت فقیه را با تمام وجود فریاد زده و وفاداری خود را به انقلاب اثبات کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان باید بدانند ملت ایران همیشه و در هر شرایطی پشتیبان اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری هستند، خاطرنشان ساخت: مردم با حضور در راهپیمایی 9 دی بار دیگر با امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و مهر تاییدی بر آن زدند.

امام جمعه اراک نهم دی ماه را روز خلق حماسه، تجلی بصیرت و عشق به ولایت خواند و گفت: پیام شفاف مردم غیرتمند ایران در حماسه ماندگار 9 دی این بود که اگر تمام استکبار جهانی و نیرنگ در مقابل دین و ارزش‌های مردم ما بایستند هرگز نخواهند توانست بر عزم و اراده این ملت در دفاع از دین اسلام و ولایت فقیه خدشه‌ای وارد کنند.

دری ‌نجف‌آبادی اظهار داشت: روز 9 دی یادآور پیوند ناگسستنی مردم با ولایت است، بنابراین تمام ملت ایران باید این روز بزرگ را گرامی بدارند.

وی یادآور شد: نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت و نمایش همدلی و همبستگی ملی و اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: نهم دی به عنوان قله افتخارات ملت در هشت ماه جنگ نرم و عملیات روانی دشمن و به عنوان نقطه عطفی در راستای نمایش اتحاد و انسجام ملت بزرگ ما حول محور ولایت فقیه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه اراک افزود: حضور بارز و فعال جوانان و نوجوانان به عنوان نمایندگان نسل سوم انقلاب اسلامی در خلق حماسه نهم دی، آن حماسه را بی‌بدیل و ماندگار کرد و نشان داد در دهه چهارم از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مقابله با جنگ نرم و چالش‌های پیچیده دشمنان قسم خورده، جمهوری اسلامی ایران از سرمایه‌های عظیم اجتماعی و پایگاه‌های رفیع مردمی برگرفته از همان شور و حرارت و احساس هشت سال جنگ تحمیلی و سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برخوردار است.

دری ‌نجف‌آبادی گفت: نهم دی یادآور خیزش عظیم ملت مسلمان ایران علیه فتنه‌گران و فرصت ‌طلبانی است که به خیال خام خویش با اردوکشی‌های خیابانی و اجیر کردن عده‌ای از اراذل و اوباش و فریبکاری می‌خواستند بر دیانت غیرت ملت رشید ایران به مطامع و منافع و مقاصد نامشروع خود دست یابند، این روز حماسی، انقلاب بصیرت‌ها بود که با حضور انبوه و متراکم اراده‌های به پاخاسته ملت ایران خلق شد،

وی افزود: ولایت فقیه همواره حافظ نظام در برابر خطرها و تهدیدهای داخلی و خارجی بوده است.

انتهای پیام/87002/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول