اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

ترویج فساد و فحشا در جامعه اسلامی هدف جنگ نرم دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: هدف دشمنان از جنگ نرم امروز، ترویج فساد و فحشا در جامعه اسلامی است.

ترویج فساد و فحشا در جامعه اسلامی هدف جنگ نرم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام ‏والمسلمین جعفر رعایتی امشب در همایش «رایحه رضوان» که با حضور بانوان شاغل در استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران نهادی انقلابی است که از ابتدای شکل‏گیری تاکنون در تمام مراحل انقلاب در خط مقدم همراه و همگام با ولایت بوده است.

وی افزود: پاسداران در روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی و جبهه‏های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و به حافظ ولایت و اسلام و ارزش‏ها را نه تنها در حرف بلکه در عمل به اثبات رساندند و پس از آن نیز همچنان پایدار و مستحکم در انجام وظایف از هیچ تلاشی دریغ نورزیده‏اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطر نشان کرد: شما بانوان به عنوان یک زن مسلمان باید الگو باشید و پاسدار واقعی ارزش‏هایی همچون دین، ولایت و امامت در عمل باشید.

رعایتی بیان داشت: باید یک بانوی ایرانی مسلمان نه تنها در ظاهر بلکه در باطن و نه تنها در محیط خانواده بلکه در اجتماع نیز زینب‏گونه و با سرشت و کرداری فاطمی الگوی سایر زنان باشد.

وی اذعان داشت: زنان مدیران اخلاقی و رفتاری خانواده‏ها محسوب می‏شوند، باید در صدد ایجاد تغییر در خود و دیگر اعضای خانواده باشند و بر اساس آیه قرآن با این مضمون که «هر یک از شما اگر یک نفر را زنده کنید مانند این است که تمام مردم را زنده کرده‌اید» عمل کند و در صدد زنده کردن ارزش‏ها و ایجاد تغییر مثبت در خانواده و جامعه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، متذکر شد: بانوی مسلمان ایرانی باید ائمه اطهار را الگوی خود قرار دهد و نگذارد که غربیان الگوهای منحط و پست و فرومایه خویش را بر جامعه و فکر و ذهن جوانان کشورمان تحمیل کنند.

رعایتی تأکید کرد: هدف دشمنان از جنگ نرم امروز ترویج فساد و فحشا در جامعه اسلامی است؛ بنابراین باید با بصیرت و هوشیاری کامل با جنگ نرم دشمنان مقابله کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز گفت: پاسداران پیام‌رسانان انقلاب، تدین و دینداری هستند.

محمدحسن سلامی افزود: تأثیرگذاری معنوی و ارزشی از جمله وظایف پاسداران است؛ بدین معنا که باید تأثیر مؤثر و مثمرثمر داشته و ترویج‏دهنده تفکر انقلابی در جامعه باشد.

انتهای پیام/74007/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول