اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال جاری صورت گرفت

پرداخت 6 میلیارد ریالی تسهیلات کارگشایی امداد قاینات

رئیس کمیته امداد قاینات گفت: در 9 ماهه سال جاری کمیته امداد قاینات مبلغ 6 میلیارد و 750 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان زیرپوشش این نهاد و نیازمندان واجد شرایط پرداخت کرده است.

پرداخت 6 میلیارد ریالی تسهیلات کارگشایی امداد قاینات

ضیاء‌الدین فارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: کمیته امداد برای کمک به مددجویان و نیازمندان اقدام به پرداخت تسهیلات کارگشایی می‌کند.

وی افزود: در 9 ماهه سال جاری 821 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد قاینات و افراد نیازمند از تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی این نهاد استفاده کرده‌اند.

شرکت 306 مددجوی امداد قاین در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای

رئیس کمیته امداد قاینات ادامه داد: میزان این تسهیلات 6 میلیارد و 750 میلیون ریال بوده است.

فارابی با بیان این‌که کمیته امداد قاینات در راستای کمک به مددجویان برای ایجاد اشتغال با همکاری فنی و حرفه‌ای این شهرستان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی کرده است، یادآور شد: در 9 ماهه سال جاری 306 مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که توسط کمیته امداد این شهرستان برگزار شده بهره‌مند شده‌اند.

وی اذعان داشت: همچنین 344 مددجوی زیرپوشش این نهاد به آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای برای فراگیری حرفه‌ای خاص معرفی شده‌اند.

اجرای یک‌هزار طرح خوداشتغالی امداد قاینات

رئیس کمیته امداد قاینات متذکر شد: در 9 ماهه سال جاری 235 میلیون ریال برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مددجویان زیرپوشش این نهاد هزینه شده است.

فارابی به تعداد افراد معرفی شده از طرف کمیته امداد قاینات برای اشتغال (کاریابی) اشاره کرد و افزود: در 9 ماهه سال جاری 9 نفر از مددجویان زپرپوشش این نهاد برای کاریابی معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در 9 ماهه سال جاری یک‌هزار و 251 طرح خوداشتغالی وجود داشته است.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول