اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال جاری صورت گرفت

کمک 435 میلیون ریالی به بازسازی مسکن مددجویان امداد قاینات

رئیس کمیته امداد امام خمینی قاینات گفت: در 9 ماهه سال جاری کمیته امداد این شهرستان برای تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان 435 میلیون ریال کمک کرده است.

کمک 435 میلیون ریالی به بازسازی مسکن مددجویان امداد قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، ضیاءالدین فارابی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد قاینات در بخش بهسازی و تعمیر مسکن مددجویان اقداماتی را انجام داده‌ است.

وی با بیان این‌که در 9 ماهه سال جاری در بحث تعمیر و بازسازی مسکن برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان 78 مورد کمک شده است، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این موارد حدود 435 میلیون ریال بوده است.

 

کمک به 10 مددجوی امداد قاینات برای بهسازی مسکن روستایی

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی قاینات افزود: در 9 ماهه سال جاری مددجویان زیرپوشش این نهاد از 99 مورد از هزینه‌های انشعابات آب، برق و گاز معاف شدند.

فارابی با بیان این‌که در کمیته امداد این شهرستان در بحث بهسازی مسکن روستایی مددجویان زیرپوشش این نهاد به 10 نفر کمک‌رسانی کرده است، یادآور شد: برای این موضوع 80 میلیون ریال هزینه شده است.

وی به کمک برای دو مورد خرید مسکن شهری برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد قاینات در سال جاری اشاره و اضافه کرد: در این مورد 100 میلیون ریال از طرف کمیته امداد این شهرستان به مددجویان کمک شده است.

 

هزینه‌کرد 80 میلیون ریالی برای کمک به پرداخت اجاره‌بهاء مسکن مددجویان

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی قاینات متذکر شد: در 9 ماهه سال جاری 46 مددجوی زیرپوشش این نهاد از کمک برای اجاره‌بهای مسکن در سال جاری بهره‌مند شده‌اند.

فارابی خاطرنشان کرد: کمیته امداد قاینات برای کمک به اجاره‌بهاء مسکن مددجویان حدود 80 میلیون ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام/22481/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول