اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

دست قاچاقچیان سوخت هنوز کوتاه نشده است

فرماندار قلعه‌گنج گفت: با اقدامات ستاد سوخت شهرستان مسیر انتقال سوخت قاچاق بسیار سخت‌تر شده اما باز هم دست سوداگران سوخت کوتاه نشده و در این بین به کشاورزان ظلم می‌شود.

دست قاچاقچیان سوخت هنوز کوتاه نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی صبح امروز در جلسه ستاد کشاورزی این شهرستان با موضوع بررسی مشکلات سوخت کشاورزان اظهار داشت: کشاورزان پیشرو و توانمند شهرستان نباید برای فصل کاشت تا برداشت محصول خود با مشکل سوخت مواجه شوند.

وی افزود: منطقه چاه‌دادخدا یک منطقه کشاورزی و حاصلخیز است که هر ساله تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران خارج از استان در فصل کاشت به این منطقه آمده و به دنبال ایجاد اشتغال برای افراد بومی هستند.

فلاحی تصریح کرد: کشت هندوانه و گندم توسط کشاورزان پیشرو باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد که بتوانیم فرصت‌های شغلی در آینده را تضمین کنیم و بهتر از گذشته امکانات در اختیار مردم قرار دهیم.

فرماندار قلعه‌گنج عنوان کرد: باید بیشتر مسئله قاچاق سوخت را نظارت کنیم، زیرا با اقدامات ستاد سوخت شهرستان مسیر انتقال سوخت قاچاق بسیار سخت‌تر شده است، اما باز هم دست سوداگران سوخت کوتاه نشده و در این بین کشاورزان مورد ظلم قرار می‌گیرند.

فلاحی گفت: در شهرستان قلعه‌گنج حدود 4 میلیون لیتر گازوئیل سهمیه سوخت سه ماهه کشاورزان است که با توجه به کشت سال گذشته که به میزان 13 هزار هکتار بوده است، اما امسال 18 هزار هکتار گندم کاشته شده که این افزایش کشت موجب کمبود سوخت شده است.

وی بیان داشت: کشاورزان باید به سمت مستندسازی اراضی خود بروند تا بتوانند از این خدمات در تسهیلات توسعه استفاده کنند و به سمت کشاورزی صنعتی بروند.

فلاحی افزود: یک تیم نظارتی با هماهنگی بخشداران بر عملکرد کشاروزان پیشرو و سایر موتورهای کشاورزی به صورت دوره‌ای فعال باشند تا بتوانیم هم سطح زیر کشت واقعی داشته باشیم و هم قاچاق سوخت را قطع کنیم.

سالاری مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی پنج شهرستان جنوبی کرمان گفت: سوخت نانوایی‌ها بر اساس بخشنامه جدید اعمال می‌شود و طبق این بخشنامه شماره نازل سوخت هر ماه کنترل و با میزان برق مصرفی مقایسه و بر این اساس و پخت نان سوخت تحویل می‌شود.

انتهای پیام/80004/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول