اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد

کشف سوخت قاچاق در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف سوخت قاچاق گازوئیل در این شهرستان خبر داد.

کشف سوخت قاچاق در لنگرود

 به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حسین نیک‌فرد عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به اجرای دستورالعمل مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: مقدار 2 هزار و 600 لیتر گازوئیل در لنگرود کشف و ضبط شده است.

وی به تلاش ماموران پلیس آگاهی مبنی بر افزایش گروه‌های گشتی و عوامل خبری در لنگرود اشاره کرد و افزود: عوامل پلیس آگاهی لنگرود در مسیر جاده چمخاله به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک شدند.

نیک‌فرد با بیان اینکه خودروی مذکور حامل سوخت قاچاق بود، تصریح کرد: متهم دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی به آگاهی ارجاع شده است.

فرمانده انتظامی لنگرود ارزش ریالی گازوئیل قاچاق را 39 میلیون ریال ذکر کرد و یادآور شد: سوخت قاچاق کشف شده تحویل شرکت نفت لاهیجان شده است.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری 14 نفر از سرشاخه‌های یک شرکت هرمی در لنگرود، اظهار کرد: پلیس آگاهی استان گلستان مفقود شدن یک جوان 24 ساله را در شهرستان گنبد گزارش کرده بود.

نیک‌فرد اضافه کرد: فرد مذکور از طریق تلفن همراه در ساحل چمخاله لنگرود رهگیری شد و تحقیقات برای پیدا کردن وی را آغاز کردیم.

فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه جوان مذکور با 13 نفر دیگر در یک ویلا فعالیت‌های غیر قانونی انجام می‌دادند، تصریح کرد: تمام افراد با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

وی به کشف و ضبط تجهیزات رایانه‌ای در ویلای مذکور اشاره کرد و گفت: دستگیرشدگان در حال فعالیت در یک شرکت هرمی بودند.

نیک‌فرد، افراد دستگیر شده را از مناطق گنبد، بهشهر، بابل، نوشهر، ساری، گرگان، همدان، مهاباد، کرمان و سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول