اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی آمل خبر داد

توزیع 9 میلیون لیتر سوخت زمستانی در آمل

مدیر جهادکشاورزی آمل از توزیع 9 میلیون لیتر سوخت زمستانی در میان کشاورزان این شهرستان خبر داد.

توزیع 9 میلیون لیتر سوخت زمستانی در آمل

مرتضی امینی نیاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه سوخت مورد نیاز در سال‌جاری در میان کشاورزان توزیع شده است، اظهار کرد: این سوخت به واحدهای مرغداری، دامداری، چاه‌های آب کشاورزی، تراکتور، کمباین، شالیکوبی‌ها و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه مرغداری‌ها بیشترین سهمیه سوخت را به خود اختصاص داده‌اند از توزیع 9 میلیون لیتر سوخت زمستانی در میان کشاورزان خبر داد و افزود: تاکنون 6 میلیون لیتر از این سوخت زمستانی تامین شده و بقیه نیز به‌زودی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

مدیر جهادکشاورزی آمل همچنین با اعلام اینکه 35 زنبوردار این شهرستان دوره‌های مهارتی زنبورداری صنعتی را آموخته‌اند، بیان داشت: به این منظور یک دوره آموزشی برای ارتقای سطح مهارتی و کاربردی این بهره‌برداران تشکیل و تربیت زنبورداران صنعتی درجه دو در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در این دوره اصول پرورش زنبور عسل، نقش زنبوردار در کشاورزی، آشنایی با نژادهای زنبور عسل، آشنایی با استقرار زنبور عسل، عوامل موفقیت در زنبورداری، بیماری‌ها و آفات و دشمنان زنبور عسل به فراگیران آموزش داده شد.

امینی در پایان بیان داشت: آمل یکی از شهرهای مستعد استان مازندران در پرورش زنبور عسل است.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول