اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید قرچک به دیدار خانواده شهدای این شهرستان رفت

رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک به همراه مسئولان این شهرستان به دیدار خانواده شهدای این شهرستان رفتند.

رئیس بنیاد شهید قرچک به دیدار خانواده شهدای این شهرستان رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آزمان کادری صبح امروز در دیدار با خانواده شهدای شهرستان قرچک اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری همه ما در مقابل خانواده شهدا مسئول هستیم و خدمت به این عزیزان از وظایف ما است و امیدواریم بتوانیم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک در ادامه بیان داشت: با توجه به تازه تاسیس بودن اداره بنیاد شهید قرچک نیاز است، مسئولان از این اداره حمایت کنند تا بتوانیم خدمات خوبی را به خانواده شهدای ارائه دهیم.

در ادامه این دیدار عضو شورای اسلامی شهرستان قرچک عنوان کرد: خدمت به خانواده شهدا از افتخارات ما است و آرامش حال حاضر خود را از وجود شهدا داریم و باید با تمام جدیت راه این مردان آسمانی را ادامه دهیم.

محمد کهزادی در پایان با تشکر از زحمات کادری از ایشان خواستار شد تا هرچه سریع‌تر به مشکلات خانواده شهدا در شهرستان قرچک رسیدگی بشود.

این گزارش حاکی است در این دیدارها، آزمون کادری رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک، محمد کهزادی عضو شورای اسلامی شهر، علی مرتضایان رئیس دادگاه قرچک به دیدار خانواده شهیدان اسدالله امامی، خانوداه دو شهید حسن و حسین کامرانی رفتند.

گفتنی است، در این دیدارها از جانباز 50 درصد رضا صمدی‌زاده نیز دیدار به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول