اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

اولویت جذب نیروها با خانواده‌های شهدا است

فرماندار شهرستان چالوس گفت: همه‌ مسئولان و کارگزاران باید در جذب نیروهای کار اولویت خود را خانواده‌های شهدا قرار دهند.

اولویت جذب نیروها با خانواده‌های شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، قدیر رضایی امشب در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: موضوع اشتغال و سرمایه‌گذاری از مسایل مهم امروز است.

وی گفت: درباره شهرک صنعتی مرزن‌آباد باید فکری اساسی صورت گیرد و اشتغال و درآمدی پایدار در آنجا برقرار شود.

رضایی افزود: وجود هتل پارسیان، مجموعه گردشگری نمک‌آبرود و سد سیاه‌بیشه برای چالوس در بحث اشتغال بسیار مهم است و باید به آن توجه بیشتری شود.

وی راه‌اندازی کارهای مردم را بهترین کار برشمرد و بیان داشت: باید این موضوع مهم را همواره سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرماندار چالوس تصریح کرد: از آنجایی‌که توقع مردم از هر نظام سیاسی و حکومت اشتغال است بنابراین همه‌ ما باید در زمینه اشتغال‌زایی بیش از پیش تلاش کنیم.

رضایی با بیان این‌که موضوع اشتغال از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نیز است، گفت: در شهرستان چالوس از آنجایی‌که حضور و اسکان گردشگران صورت می‌گیرد باید در امر اشتغال توجه ویژه‌تری صورت گیرد.

وی تأکید داشت: اگر قرار است در جلسه کارگروه استان اعتباری برای شهرستان چالوس در نظر گرفته شود باید موضوع گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار چالوس به ارائه‌ گزارش 9 ماهه دستگاه‌های اداری چالوس از اشتغال‌زایی تأکید کرد و افزود: اگر نهاد و دستگاهی در زمینه سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در این شهرستان تقاضایی دارد به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اطلاع دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای بررسی در مورد وام و تسهیلات بانک‌ها به‌منظور اشتغالزایی، نشست تخصصی با بانک‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌کنیم تا وضعیت شهرستان را رصد کنیم.

فعالیت 27 واحد صنعتی در شهرک صنعتی مرزن‌آباد

مدیر شهرک‌های صنعتی مرزن‌آباد نیز با بیان این‌که تعداد 43 واحد صنعتی در شهرک صنعتی وجود دارد، گفت: از این تعداد واحد صنعتی در 27 واحد آن ماشین‌آلات نصب شده و مشغول فعالیت هستند.

کامران رهبر بیان داشت: از 43 واحد صنعتی تعداد دو واحد هم تسهیلات قابل توجهی گرفتند اما آن را نیمه‌کاره رها کردند.

وی از نصب ماشین‌آلات برای سه واحد صنعتی خبر داد و گفت: در سال 92 نیز دو طرح به بهره‌برداری رسید و مابقی واحدهای صنعتی در این شهرک در مرحله ساخت و ساز و اتمام ابنیه هستند.

پرداخت 11 میلیارد و 800 میلیون ریال وام اشتغال 

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) چالوس نیز گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) چالوس با کمک صندوق مرکزی توانست برای 131 نفر اشتغالزایی کند.

محمد صادقیان از پرداخت وام اشتغال برای 143 نفر خبر داد و گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) توانست از منابع خود 11 میلیارد و 800 میلیون ریال وام اشتغال برای 143 نفر بپردازد.

صادقیان افزود: امسال توانستیم 20 وام مشاغل خانگی که از سال پیش باقی مانده بود را نیز پرداخت کنیم و این تعداد تا آخر سال به 200 نفر می‌رسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس نیز گفت: با وجود این‌که سهمیه اشغال‌زایی برای شبکه بهداشت و درمان چالوس 19 نفر بوده است اما ورودی از ابتدای سال تاکنون 73 نفر است.

حدیث گردکلی تصریح کرد: 20 نفر از این نیروها به‌صورت استخدامی در بیمارستان‌های چالوس و کلاردشت مشغول به ‌کار شدند و مابقی نیز به‌صورت طرحی در بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در حال فعالیت هستند.

ایجاد 284 فرصت شغلی توسط جهاد کشاورزی چالوس

رئیس جهاد کشاورزی چالوس نیز اظهار داشت: امسال 284 فرصت شغلی از سوی این اداره در چالوس ایجاد شد.

یزدانقلی خزایی بیان کرد: امسال نیز سهمیه ایجاد اشتغال از سوی جهاد کشاورزی شهرستان چالوس تا پایان سال تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/2296/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول