اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات خوزستان خبر داد

دیدار با خانواده‌ شهدا و برگزاری نمایشگاه اقتدار علمی و اقتصادی در دهه فجر خوزستان

سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برگزاری نمایشگاه اقتدار علمی و اقتصادی و مسابقات ورزشی، علمی، فرهنگی و قرآنی گوشه‌ای از برنامه‌های دهه فجر در خوزستان است.

دیدار با خانواده‌ شهدا و برگزاری نمایشگاه اقتدار علمی و اقتصادی در دهه فجر خوزستان

حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است که با پشتوانه مردم ولایتمدار توانسته است در 35 سال گذشته به قله‌های رفیع دست یابد.

وی ادامه داد: برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است.

سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، نواختن زنگ انقلاب در روز 12 بهمن را یکی از برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر بیان کرد و ادامه داد: حضور نمادین مردم در فرودگاه و حرکت به سوی مزار شهدا از برنامه‌های روز نخست دهه فجر است.

وی با بیان اینکه دیدار مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر و شهرستان‌ها با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه‌های روز نخست دهه فجر است تصریح کرد: لازم است صدا و سیما به عنوان مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد، مستندسازی از مراسم و برنامه‌های این ایام را در دستور کار خود قرار دهد.

جعفری با اشاره به اینکه خوزستان 217 شهید را در انقلاب اسلامی تقدیم کرده است ابراز داشت: دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی به عنوان یک برنامه اساسی ستاد دهه فجر خوزستان است.

وی خاطر نشان کرد: باید یاد و خاطره حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه سازی‌های مردم انقلابی ایران را در اذهان زنده کرد و نگه داشت.

رئیس ستاد دهه فجر خوزستان عنوان کرد: اجرای گروه سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در مرکز استان یکی از برنامه‌های اصلی ستاد دهه فجر خوزستان است که همچون سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی برنامه‌های دهه فجر را بسیار متنوع بیان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه اقتدار علمی و اقتصادی و مسابقات ورزشی، علمی، فرهنگی و قرآنی گوشه‌ای از برنامه‌های دهه فجر در خوزستان است.

انتهای پیام/72011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول