اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیر:

هرگز خانواده شهدا را تنها نمی‌گذاریم

امام جمعه دیّر گفت: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ما هستند و هرگز آنها را تنها نمی‌گذاریم.

هرگز خانواده شهدا را تنها نمی‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر ،حجت الاسلام  سید علی حسینی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای روستاهای دیر با اشاره آیات مختلف قرآن کریم در وصف شهدا و شهادت، گفت: این سخن خداست که شهیدان زنده‌اند و رستگاری بزرگ همین است که شهیدان ما انجام داده‌اند.خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ما هستند و هرگز آنها را تنها نمی‌گذاریم.

وی افزود: به یاد خانواده شهید هستیم و آن‌ها را تفقد و تکریم می‌کنیم زیرا تجلیل از خانواده شهید سیره پیامبر عظیم‌الشان ما بوده است.

حسینی با اشاره به این جمله آمریکایی‌ها که گزینه نظامی روی میز است، گفت: غلط می‌کنید که می‌گویید گزینه نظامی روی میز است، شما اگر می‌توانستید تاکنون حمله نظامی کرده بودید.

امام جمعه دیّر افزود: مردم ما خوب می‌دانند صدام جنایتکار دست نشانده چه کسانی بود و ظلم آنان را هرگز فراموش نمی‌کنند. در این زمان حساس نباید خط ولایت را گم کنیم باید پشتیبان رهبرمان باشیم.

امام جمعه دیّر گفت: شهدا به ما درس ولایتمداری و تسلیم نشدن در مقابل زورگویان را می‌دهند و انتظار شهید از ما این است که آرمان‌ها و اهداف شهید را ادامه دهیم.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول