اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و شهرسازی شهرستان کامیاران عنوان کرد

فعالیت 6 اکیپ راهداری در کامیاران

معاون راه و شهرسازی شهرستان کامیاران گفت: 6 اکیپ راهداری در این شهرستان فعال است که آمادگی لازم برای برفروبی جاده‌های منطقه در کمترین زمان را دارند.

فعالیت 6 اکیپ راهداری در کامیاران

مجتبی چقازردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار کرد: اکیپ‌های راهداری کامیاران با تجهیزات کامل در چهار محور اصلی بین‌شهری و 2 محور اصلی بین روستایی مستقر هستند و به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: اکیپ اصلی و مرکزی این شهرستان در راهدارخانه بوانه در گردنه مروارید مستقر است که دارای تجهیزات کامل و محل اسکان بوده و به مسافران در راه‌مانده در قالب اسکان کمک می‌کند.

معاون اداره راه و شهرسازی کامیاران خاطرنشان کرد: اکیپ‌های راهداری کامیاران دارای 30 نفر پرسنل اداری و 20 نفر پیمانکار هستند که در مجموع با 50 نفر نیروی انسانی در حال فعالیت  بازگشایی مسیرهای برفگیر هستند.

وی گفت: علاوه بر استفاده از تمامی ماشین‌آلات برفروبی اداره راه و شهرسازی، 6 دستگاه گریدر، چهار دستگاه بولدزر، 10 دستگاه لودر، هشت دستگاه کمپرسی تیغه‌دار و سه دستگاه نمک‌پاش بکارگیری شده است.

چقازردی یادآور شد: در هر کدام از محورهای اصلی کرمانشاه سنندج، کامیاران مریوان، کامیاران روانسر، محور کامیاران سنقر یک اکیپ راهداری و 2 اکیپ هم در محورهای اصلی روستایی بوانه، موچش، سرچی و خامسان مستقر شده است.

وی گفت: محورهای روستایی سرچی، خامسان و موچش از روستاهای پرتردد با هدف پاک‌سازی به موقع و همزمان با محورهای اصلی به پیمانکار واگذار شده که با همکاری اداره راه و شهرسازی در حال فعالیت هستند.

چقازردی تصریح کرد: از آنجایی که تمامی اکیپ‌ها از آمادگی کامل برخوردار هستند بلافاصله بعد از بارش، بازگشایی در جاده‌های اصلی و محورهای روستایی آغاز می‌شود.

وی در پایان گفت: تمامی فعالیت‌های راه و شهرسازی خاطره‌ساز است و مزد خود را با شیرینی نجات جان مسافران می‌گیرند.

انتهای پیام/79019/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول