اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌انتقاد استاندار کردستان:

‌دستمزد راهداران ‌‌قابل مقایسه با سختی کارشان‌ نیست

استاندار کردستان با اشاره به سختی کار راهداران گفت: ‌دستمزد راهداران ‌‌قابل مقایسه با کارشان‌ نیست و بسیار کم است.

‌دستمزد راهداران ‌‌قابل مقایسه با سختی کارشان‌ نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالمحمد زاهدی عصر امروز در همایش تجلیل از راهداران نمونه، همکاران برگزیده و فرزندان ممتاز اداره‌کل راه و شهرسازی استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: سازمان راه و شهرسازی، سازمانی بزرگ و تأثیرگذار در حوزه اقتصاد، عمران و آبادانی است.

به گفته وی، سازمان راه و شهرسازی در حقیقت تولیدکننده ثروت ملی است و یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌ها در توسعه اقتصادی است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ساخت جاده، راه‌آهن، فرودگاه، پایانه، مسکن، ساختمان اداری و هر آنچه از سوی این سازمان احداث می‌شود در واقع تولید ثروت است و جزو ثروت ملی محسوب می‌شود.

به گفته زاهدی، ثروت ملی هر کشوری با توجه به همین زیرساخت‌ها محاسبه می‌شود و هر کشوری در این حوزه موفق‌تر عمل کرده باشد از جایگاه بالاتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه فعالان و کارکنان این سازمان در جا‌ی جای کشور نقش مهم و تأثیرگذاری در تولید و نگهداری ثروت ملی دارند، متذکر شد: تجلیل از تلاش‌ها و اقدامات آنان تقدیر از ارزش‌ها است.

استاندار کردستان تصریح کرد: راهداران جزو زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی بدون توجه به سردی و برودت هوا در راستای ارائه خدمات به مردم و نگهداری راه‌ها تلاش می‌کنند.

زاهدی با بیان اینکه خانواده‌های این عزیزان نیز در این مسیر نقش مهمی ایفا می‌کنند، گفت: موفقیت و انجام درست وظایف از سوی راهداران به دلیل صبر و طاقت همسران و فرزندان آنان است که با تحمل دوری پشتیبان خوبی برای راهداران در جاده‌ها هستند.

وی تصریح کرد: دستمزدی که به خاطر تلاش‌ و کار در عرصه‌های مختلف به انسان داده می‌شود، قابل مقایسه با یک ثانیه از عمری که هدر می‌رود، نیست.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تنها زمانی که انسان احساس مفید بودن می‌کند به آرامش قلبی و روحی دست می‌یابد و این حس بهترین پاداش و دستمزد برای انسان است.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با تلاش فعالین این عرصه و تامین اعتبارات کافی بتوانیم گام‌های راسخ در بحث ایجاد و بهسازی راه‌های استان برداریم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از بازنشستگان، راهداران نمونه، فرزندان ممتاز، کارکنان برگزیده و جمعی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان تجلیل شد.

گفتنی است؛ در این مراسم از شیرین مرادی خبرنگار خبرگزاری فارس نیز به عنوان خبرنگار نمونه حوزه راه و شهرسازی تقدیر شد.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول