اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

تشکیل 19 کمیته ویژه اجرای برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

فرماندار شهرستان خلخال گفت: با هدف اجرای مناسب برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 19 کمیته در شهرستان خلخال تشکیل می‌شود.

تشکیل 19 کمیته ویژه اجرای برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خلخال اظهار داشت: کمیته‌های ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته ایثارگران، کمیته بسیج، کمیته دانشجویی، کمیته روستایی و عشایری، کمیته زنان و خانواده، کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان، کمیته فرهنگی و هنری، کمیته فضاسازی و تزئینات شهری، کمیته قرآن، کمیته کارگری، کمیته کودک و نوجوان، کمیته مراسم، کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی، کمیته نیروهای مسلح، کمیته ورزش و جوانان، کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی، کمیته عمران از اهم کمیته‌های تشکیل شده با مسئولیت ادارات شهرستان خلخال است که در برنامه‌های دهه فجر حضور مناسب خواهند داشت.

محمدی گفت: کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی عمده ترین نقش را بر عهده دارد چرا که تمامی کمیته‌های یاد شده زیر نظر این کمیته فعالیت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حضور پررنگ اقشار مختلف مردم و کارکنان ادارات و نهادها در برنامه‌های دهه فجر شهرستان خلخال شد.

 

این مسئول با اشاره به تلاش‌های معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در طول مبارزات بر علیه رژیم ستمشاهی و به ثمر رساندن این انقلاب دینی گفت: بعد از امام راحل (ره) کشورمان نیازمند هدایت و رهبری بود که خلف بر حق ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سکاندار هدایت این نظام مردمی هستند.

وی با اشاره به گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و خدمات شایسته انجام شده در نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران باید به شایسته‌ترین نحو اطلاع رسانی و برای مردم بازگو شود.

فرماندار خلخال خواستار حفظ ارزش‌های نظام شکوهمند انقلاب اسلامی شد و افزود: اکنون که وارد سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شدیم تلاش کنیم همانطور که در سالهای دفاع مقدس و پیروزی انقلاب حضور داشتیم همچنان پررنگ در جشن‌های انقلاب اسلامی اصالت ایرانی و اسلامی خود را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام محمد عابدی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به قیام 19 دی خواستار برگزاری هر چه مناسب برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در خلخال شد.

در این جلسه با نظر فرماندار شهرستان خلخال و اعضای کمیته های تشکیل شده برای برگزاری برنامه های دهه فجر اسماعیل ولیزاده به عنوان دبیر برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خلخال انتخاب شد.

انتهای پیام/62008/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول