اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ریشه‌های ظلم در سراسر گیتی ‌با صدور ‌انقلاب اسلامی ایران برچیده می‌شود‌

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت:‌ ریشه‌های ظلم در سراسر گیتی ‌با صدور ‌انقلاب اسلامی ایران برچیده می‌شود‌.

ریشه‌های ظلم در سراسر گیتی ‌با صدور ‌انقلاب اسلامی ایران برچیده می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی عصر امروز در همایش بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان اظهار داشت: جایگاه نظام اسلامی و ایران در دنیا به نحوی است که دشمنان همواره علیه آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، از آنجایی که پایه‌های انقلاب اسلامی بر‌اساس مکتب اسلام است، دشمن از قدرت جمهوری اسلامی احساس خطر می‌کند و همیشه می‌خواهد به هر طریق ممکن بازدارنده پیشرفت ایران باشد.

وی خاطرنشان کرد: ایران نماد موفقی از ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی در جهان است و با صدور فرهنگ انقلاب، ریشه‌های ظلم در سراسر گیتی برچیده خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در با بیان اینکه این یک واقعیت است که دشمنان هیچ وقت از دشمنی با ملت ایران دست برنمی‌دارند، افزود: ایران شناخت کاملی از برنامه‌های دشمنان دارد و به همین دلیل آنها تاکنون نتوانسته‌اند افکار و اهداف پلید خود را به منصه ظهور برسانند.

‌حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: دشمنی دشمنان در گذشته به صورت آشکارا بود اما اکنون از طریق مختلف دشمنی خود را در قبال نظام اسلامی پیش می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد تفرقه و نفاق و ترویج فرهنگ مادی‌گرایی و خرافه‌پرستی به جای خدامحوری، دین و معنویت می‌خواهند مردم را از اسلام جدا کرده و به آنچه که در برنامه خود طراحی کرده‌اند، دست یابند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: تدابیر امام راحل برای پاسداری از نظام و انقلاب‌ ارزشمند و راهگشاست و این تدابیر ارزشمند در نهادهای انقلاب از جمله سپاه و بسیج برای حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی وجود دارد.

حسینی‌شاهرودی همچنین گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، به دلیل اینکه انتظارات از بسیج و سپاه بیشتر از مجموعه‌های انقلابی دیگر است لذا دشمنان در تخریب این دو نهاد از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان از راه‌های مختلف سعی دارند چهره‌ای منفی و خشن از مسلمانان و اسلام را به جهان معرفی کنند و برای تحقق این مسئله، پروژه اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی را جزو برنامه‌های خود قرار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب الگوی آگاهی‌بخشی در جامعه هستند، گفت: روحانیون و طلاب باید هوشیار باشند و با آگاهی‌دادن به مردم از غفلت قرارگیری آنان در مسیر دشمنان جلوگیری نمایند.

‌حسینی‌شاهرودی افزود: ترویج جاذبه‌های مادی و سطحی‌نگری در مسائل مختلف جامعه از سوی دنیای غرب موجب دوگانگی در جامعه می‌شود که برای جلوگیری از تاثیر مخرب این برنامه‌ها، طلاب و روحانیون با فهم درست، مسائل و مشکلات را تشخیص و تجزیه تحلیل نمایند و با روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه را واکسینه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: امروز با تکیه بر ظرفیت بالای نیروهای بسیجی همانند حضور در کانون‌های مساجد، دانشگاه‌ها و همچنین بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در تمام جوانب اعم از فرهنگی، علمی، خدماتی و جهادی کارهای بزرگی انجام شده اما باز هم نیاز به تلاش و همت بیشتر است.

‌حسینی‌شاهرودی در پایان برگزاری چنین نشست‌های را برای همکاری، همفکری و تعامل هر چه بیشتر بسیج خوب ارزیابی کرد و گفت: مطمئن باشید تا زمانی که دین خدا را یاری کنید اجر و یاری خداوند نیز شامل حال شما خواهد شد و دشمنان هیچ‌گاه بر شما پیروز نمی‌شوند.

انتهای پیام/79002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول