اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر

همایش روز بسیج قشر رسانه در اراک برگزار شد

همایش روز قشر بسیج رسانه همزمان با سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر در سالن شهد اکبرزاده سپاه روح الله استان مرکزی با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

همایش روز بسیج قشر رسانه در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مسئول بسیج رسانه استان مرکزی بعد از ظهر امروز در این همایش نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در آگاهی بخشی به جامعه را مهم دانست و تصریح کرد: خبرنگاران بسیجی با حضور در صحنه و ایفای نقش اطلاع ‌رسانی خود می‎توانند گام‌های مهمی در تنویر افکار عمومی بردارند.

حیدر جهانبخشی افزود: مقابله با تهدیدات نرم دشمن یکی از مهمترین رسالت‌های خبرنگاران بسیجی است که باید در جهاد اکبر و جنگ نرم از این ظرفیت به خوبی بهره گرفت.

وی با اشاره به رسالت این قشر در مقابله با جنگ نرم اظهار داشت: یکی از رموز پیروزی و مقابله در جنگ نرم علیه توطئه‌های دشمنان تاسی به راه شهدا است.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی با بیان اینکه 21 دی ماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار غلامرضا رهبر به نام روز قشر بسیج رسانه نامگذاری شده است، بر الگوپذیری از راه شهیدان تأکید کرد و اظهار داشت: شهیدان راه حقیقی خود را در کسب سعادت و تعالی انتخاب کردند.

* آموزش اولویت برنامه‌های بسیج رسانه است

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی با تأکید بر ارتقای دانش رسانه‌ای اصحاب رسانه، اولویت برنامه‌های بسیج رسانه استان را توجه به آموزش و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های آموزشی عنوان کرد و افزود: اولین دوره آموزشی این سازمان برای تمام خبرنگاران استان مرکزی در دهه مبارک فجر سال جاری برگزار می‌شود.

جهانبخشی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارائه مهارت‌های نوین رسانه‌ای، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان از جمله برنامه‌های آتی بسیج رسانه استان است.

وی، کیفیت‌بخشی و علم افزایی قشر بسیج رسانه را یکی دیگر از اولویت‌های برنامه‌های این قشر عنوان کرد و از تشکیل انجمن‌های تخصصی خبرنگاران، مدیران مسئول و نمایندگان خبرگزاری‌ها در بسیج رسانه استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی ابراز داشت: اعضای بسیج رسانه می‌توانند در این انجمن‌های تخصصی مشکلات و نیازهای رسانه‌ها و خبرنگاران را بررسی و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

مدیر مسئول هفته نامه فرساد نیز در این نشست گفت: خبرنگاران بسیجی در اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه و تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش موثری دارند و باید ماهیت انقلاب و دشمنی‌های استکبار جهانی را در جهت تقویت بصیرت تبیین و بازگو کنند.

مهدی چقایی افزود: خبرنگاران رسانه‌های بسیجی باید بر اساس رسالتی که بر عهده دارند خود را به سلاح بصیرت، دشمن شناسی و معنویت مسلح کنند.

وی، خبرنگاری را یک هنر و حرفه دانست و اظهار داشت: خبرنگاران در تبیین دیدگاه‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و افزایش بصیرت در جامعه نقش به سزایی دارند.

مدیر مسئول هفته نامه فرساد، بسیج را یک جریان و تفکر ناب و بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: خبرنگاران بسیجی به واسطه این نقش مهم باید جوانان را به تهذیب نفس ترغیب کنند و نقش خود را در افشاگری توطئه‌های دشمن و منافقین و معرفی الگوهای برتر به جوانان ایفا کنند.

چقایی در پایان تأکید کرد: خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی هستند و می‌توانند مشکلات جامعه را شناسایی و راهکارهای مناسب را ارائه دهند.

انتهای پیام/87002/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول