اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

کولاک و مه شدید در برخی محورهای استان زنجان

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان از وجود کولاک و مه شدید در برخی محورها و گردنه‌های استان زنجان خبر داد.

کولاک و مه شدید در برخی محورهای استان زنجان

مسعود خوشکام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در آزادراه زنجان به قزوین و در کیلومتر 60 تا 80 کولاک موضعی و مه وجود دارد که از رانندگان تقاضا می‌شود در عبور از این منطقه خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی با اشاره به وجود مه و کولاک در سه گردنه استان زنجان تصریح کرد: در گردنه‌های سازین، دهجلال در محور سلطانیه به قیدار و خان‌چایی در محور زنجان به طارم نیز مه شدید وجود دارد که همین امر دید را کاهش داده است.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین با اشاره به وجود کولاک موضعی در برخی محورهای برفگیر استان زنجان تصریح کرد: رانندگان قبل از سفر از وضعیت محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان اطلاع حاصل کنند.

خوشکام از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و متذکر شد: رانندگان در سفرهای زمستانی خود زنجیر چرخ را حتماً به همراه داشته باشند تا در صورت لغزنده بودن جاده‌ها از آن استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی استان زنجان تاکید کرد: رانندگان پیش از آغاز سفر با ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 1000241141 و یا تماس با شماره 7272027 از وضعیت راه‌های استان آگاهی پیدا کنند.

وی از رانندگان خواست در سفرهای خود به مناطق کوهستانی و برف‌گیر از زنجیر چرخ استفاده کنند و اظهار داشت: رانندگان برای اینکه سفر مطمئنی داشته باشند، پیش از سفر از سلامت سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به حضور راهداران اداره‌کل راه و ترابری استان در محورهای استان گفت: با حضور راهداران مشکلی در محورهای استان وجود ندارد.

انتهای پیام/2308/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول