اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویراحمد مطرح کرد

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای بازگشایی محورهای مواصلاتی بویراحمد

سرپرست فرمانداری بویراحمد گفت: در بارندگی امروز از تمام ظرفیت‌ دستگاه‌های خدمات‌رسان برای بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان استفاده می‌شود.

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای بازگشایی محورهای مواصلاتی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با توجه به بارش امروز و آمادگی ستاد بحران شهرستان برای مقابله با حوادث و بازگشایی معابر در سطح شهر، روستاها و بخش‌ها اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران با تمام ظرفیت و امکانات نسبت به بازگشایی و باز کردن محورهای مواصلاتی اقدام می‌کند.

سرپرست فرمانداری بویراحمد ادامه داد: با توجه به پراکندگی روستاهای این شهرستان و صعب‌العبور بودن جاده‌های ارتباطی تمام ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت بحران استان تجمیع و در راستای بازگشایی مناطق برف‌گیر با اولویت جاده‌های اصلی، فرعی و بخش‌ها و روستاها به کار گرفته می‌شود.

وی با اعلام آمادگی برای خدمات‌رسانی و بازگشایی معابر در سطح شهرستان بویراحمد اذعان کرد: متناسب با ظرفیت و امکانات اقدامات لازم به منظور بازگشایی معابر سطح شهر، روستاها و بخش‌ها نیز صورت می‌گیرد.

محمدی با اشاره به بارندگی‌های پی در پی در سطح شهرستان بویراحمد و امکان وجود مشکلات در برخی مناطق بیان داشت: با توجه به این‌که قریب به 70 درصد مناطق برف‌گیر در بویراحمد است که به منظور تسهیل امور و تقسیم ماموریت‌های معین مقابله با بحران به صورت متمرکز در ستاد مدیریت بحران استان ساماندهی می‌شوند.

سرپرست فرمانداری بویراحمد با تاکید بر این‌که در برف اول از تمام ظرفیت‌های ‌موجود استفاده شد، ولی با این وجود مشکلاتی وجود داشت که با اعلام بارندگی‌ها ستاد مدیریت بحران استان با آمادگی بیشتر در برف دوم و سوم وارد شد، گفت: امکانات و ماشین‌آلات شهرداری در بارندگی اول بسیار ناچیز و جوابگوی برف سنگین نبود.

این مسئول با بیان این‌که شهرداری در برف اول از چهار دستگاه ماشین‌آلات خدمات‌رسان الان به 16 دستگاه افزایش یافت، گفت: در دومین برف زمستانی شهرداری یاسوج با تمام قوا در سطح شهر و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح جاده‌های مواصلاتی و روستاها و بخش‌ها اقدام به بازگشایی معابر کردند که به نسبت اولین بارش ارزیابی دستگاه‌های خدمات‌رسان بهتر بود.

محمدی با اعلام آمادگی ستاد بحران شهرستان بویراحمد در راستای مقابله با بروز خطرات و مشکلات در بارندگی امروز اظهار کرد: اداره راه مناطق روستایی و بخشی را جهت بازگشایی پوشش می‌دهد و شهرداری نیز در سطح شهر معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی را بازگشایی می‌کند.

سرپرست فرمانداری بویراحمد عملکرد دستگاه‌ها در بارندگی اخیر را مطلوب و رضایت‌بخش ارزیابی کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان با تجمیع و ساماندهی در ستاد بحران با تمام ظرفیت و امکانات اقدام به بازگشایی معابر و محورهای مواصلاتی می‌کنند.

انتهای پیام/82011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول