اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مدیران در بودجه 93 به اعتبارات دولتی بسنده نکنند

استاندار مازندران گفت: مدیران در بودجه 93 نباید به منابع و اعتبارات دولتی بسنده کنند.

مدیران در بودجه 93 به اعتبارات دولتی بسنده نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در جلسه مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه مدیریت بحران باید در طول سال و به صورت مستمر پیگیری شود، افزود: مصوبات جلسات، تصمیم‌گیری‌ها درباره کنترل و مقابله با بلایای طبیعی و برنامه‌های پیشگیری با این حوادث به صورت جدی پیگیری شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بخش زیادی از تولید گاز صرف مصارف خانگی می‌شود، اظهار داشت: در موقع بروز مشکل با قطع گاز صنایع از اختلال در مصارف خانگی جلوگیری می‌شود.

فلاح تصریح کرد: مردم با مدیریت مصرف گاز و استفاده بهینه از آن به کمک دولت بیایند.

وی بر تهیه و ارائه برنامه‌های بیشتر و مطلوب‌تر درباره دعوت مردم استان به مصرف بهینه‌ی سوخت گاز در زمستان از سوی صدا و سیمای مرکز مازندران تاکید کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواستار انتقال درست پیام‌های مدیریت بحران به مردم شد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه منابع فسیلی روزی به اتمام می‌رسد، بیان داشت: باید برنامه‌ای جامع و اصولی برای مدیریت بدون نفت آماده کنیم.

فلاح به نشست استانداران با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: روحانی مذاکرات ژنو را امیدوار کننده دانست و ما باید در این مسیر مانند همیشه از آرمان‌های انقلاب، امام راحل و منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مردم به نظام مقدس و رویکرد جدید و تغییر شرایط امیدوارند، تصریح کرد: امروز مسئولان باید در دو جبهه فعالیت کنند و با همدلی و تلاش مضاعف می‌توان از سد مشکلات عبور کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر اینکه زیربناها، استعدادها و امکانات مردمی را باید برای شکوفایی کشور متبلور کرد، افزود: حماسه دفاع مقدس با مجاهدت و ایثار مردم محقق شد و امروز مسئولان باید با این رویکرد و با اتکا به مشارکت مردم شرایط را بهبود بخشند.

فلاح عزم دولت را برای بهبود شرایط جدی برشمرد و بیان داشت: کنترل تورم و ایجاد تعادل در بازار از مهم‌ترین دستاوردهای دولت در این مدت است.

وی با تاکید بر اینکه بازار باید با تولید، داد و ستد و ارتباطات اقتصادی و بانکی شکوفا شود، خواستار تعامل و ارتباط بیشتر فعالان اقتصادی با بانک‌ها شد.

استاندار مازندران ملاک مدیریت امروز را بهره‌گیری از منابع خصوصی رها شده در جامعه  دانست و تاکید کرد: مدیران در بودجه 93 نباید به منابع و اعتبارات دولتی بسنده کنند.

استاندار مازندران در پایان خواستار استقبال شایسته مدیران از سرمایه‌گذاران در استان شد.

انتهای پیام/86003/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول