اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

موضوع هسته‌ای بهانه‌ای برای توقف پیشرفت‌های علمی ایران است

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع هسته‌ای بهانه‌ای برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به پیشرفت‌های علمی است.

موضوع هسته‌ای بهانه‌ای برای توقف پیشرفت‌های علمی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری عصر امروز در همایش "حماسه‌سازان علم و دانش" به‌ منظور تجلیل از اساتید برجسته کرمانشاه اظهار داشت: در تصمیم‌گیری‌ها در مجلس شورای اسلامی از نظرات و مشورت نخبگان استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: جایگاه امروز ایران با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و این‌ به‌ دلیل فضای نخبه‌پروری است که به برکت انقلاب وجود دارد.

وی با بیان اینکه امروز در زمینه‌های نانو، بیو، سلول‌های بنیادی، صنایع دفاعی، پزشکی، هسته‌ای و ... پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی داشته‌ایم، افزود: پیوندهای بین علم و عمل خوب برقرار نشده که باید برای اصلاح این وضعیت تلاش کنیم.

به گفته سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، موضوع هسته‌ای بهانه‌ای برای جلوگیری از دستیابی ایران به پیشرفت‌های علمی است.

مصری خاطرنشان کرد: اساتید و نخبگان استان کرمانشاه تاکنون نظر، پیشنهاد یا تذکری به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نداده‌اند و انتظار داریم نخبگان به ما برای قانون‌گذاری بهتر کمک کنند.

وی تاکید کرد: در کرمانشاه بزرگ‌پذیر نیستیم و فرهنگ حمایت از بزرگان علمی، اقتصادی و ... این استان جا نیفتاده است.

وی با اشاره به اینکه افرادی هستند که به‌دلیل حسادت حاضر به دیدن پیشرفت دیگران نیستند، گفت: افرادی هستند که با له کردن و پا روی دیگران گذاشتن می‌خواهند بالا بروند که این بسیار خطرناک است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اساتید را افراد بزرگی دانست که مشغول انسان‌سازی هستند و بیان داشت: این بزرگان و نخبگان شایسته تقدیر هستند.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول