اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان کرمانشاه خبر داد

برگزاری همایش "حماسه‌سازان علم و دانش" در کرمانشاه

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه گفت: همایش "حماسه‌سازان علم و دانش" به‌منظور تجلیل از اساتید برجسته این استان امروز برای نخستین‌بار در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش "حماسه‌سازان علم و دانش" در کرمانشاه

مریم اسلام‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: همایش "حماسه‌سازان علم و دانش" به‌منظور تجلیل از اساتید برجسته کرمانشاه با حضور مدیران ارشد استان و جمعی از فرهیختگان، نخبگان و اساتید به‌نام و برجسته استان عصر امروز برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با بیان اینکه این همایش برای نخستین‌بار در کرمانشاه برگزار می‌شود و از همایش‌های بی‌نظیر در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: اساتید برجسته به‌عنوان سرمایه‌های گران‌مایه و ارزشمند ملی محسوب می‌شوند.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از اساتید برجسته استان به‌منظور شناسایی چهره‌های برتر علم و دانش، ارائه الگوی علمی به جوانان و ایجاد تعامل و تبادل فکری بین نخبگان دانشگاهی و اساتید عنوان کرد.

اسلام‌پناه بهره‌مندی از توانمندی‌های اساتید برجسته استان را از دیگر اهداف این همایش دانست و گفت: در این همایش از 30 استاد برجسته استان کرمانشاه تجلیل می‌شود که دو نفر از این افراد ارزشمند در خارج از کشور زندگی کرده و برای تجلیل به کرمانشاه دعوت شده‌اند.

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه بیان داشت: کرمانشاه همواره دارای اساتید برجسته و ارزشمندی بوده که مایه افتخار کرمانشاه هستند و برای ترویج علم و دانش و الگوی مناسب پژوهشی و تحقیقاتی و نیز گرایش جوانان به‌سمت علم و دانش، از افراد فرهیخته استان در عرصه علم و دانش تجلیل خواهیم کرد.

اسلام‌پناه تصریح کرد: در این همایش از 30 استاد تمام و برجسته استان تجلیل خواهد شد که این اساتید در سطح استان، کشور و جهان نیز مشغول فعالیت‌های پژوهشی، ارائه طرح‌های تحقیقاتی و فعالیت‌های میدانی برای گسترش علم و دانش هستند.

این مسئول با اشاره به دعوت از مسئولان کشوری برای حضور در این مراسم، یادآور شد: امیدواریم با توجه به شرایط آب و هوایی، این افراد قادر به حضور در مراسم باشند.

انتهای پیام/2700/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول