اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان کرمانشاه خبر داد

برگزاری طرح حمایت از اختراعات با قابلیت بالا در تجاری‌سازی

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه از برگزاری طرح حمایت از اختراعات با قابلیت بالا در تجاری‌سازی برای نمونه‌سازی در استان کرمانشاه در راستای شعار تبدیل ایده به عمل خبر داد.

برگزاری طرح حمایت از اختراعات با قابلیت بالا در تجاری‌سازی

مریم اسلام‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: معاونت علمی بنیاد نخبگان در راستای بحث تجاری‌‌سازی اختراعات علمی، برنامه «حمایت از اختراعات با قابلیت بالا در تجاری‌سازی برای نمونه‌سازی» را برگزار می‌کند.

به گفته وی، در این طرح قرار است تعدادی از اختراعات که قابلیت تجاری‌سازی دارند و از مرحله آزمایشگاهی گذشته و به مرحله تولید رسیده‌اند، مورد حمایت قرار بگیرند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه تصریح کرد: در نهایت تعدادی از این طرح‌‌ها انتخاب و تشویق می‌شوند و کمک‌های مالی زمینه‌ای برای تسهیل در اجرای آن‌ها ایجاد می‌شود.

اسلام‌پناه این طرح را در راستای شعار تبدیل ایده به عمل عنوان کرد و گفت: تاکنون تعدادی شرکت‌کننده داشته‌ایم و طرح‌هایی که به این مرحله رسیده‌اند در حال بررسی و ارزیابی هستند.

انتهای پیام/2700/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول