اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

رسانه‌ها نقش استراتژیکی در تمام عرصه‌ها دارند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: رسانه‌ها نقش استراتژیکی در تمام عرصه‌ها دارند.

رسانه‌ها نقش استراتژیکی در تمام عرصه‌ها دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع عصر امروز در جمع مسئولان بسیج رسانه در بوشهر، اظهار داشت: رسانه‌ها در عصر حاضر نقش استراتژیک و بی‌بدیلی در تمام عرصه‌ها و تغییرات جهان دارند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها پل ارتباطی هنرمندانه با جامعه و دستگاه‌ها هستند و در عرصه ارتباطات قلب سیستم‌ها و ادارات و سازمان‌ها محسوب می‌شود.

معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: هنر رسانه باید برقراری ارتباط به ویژه ارتباط تأثیرگذار در جامعه باشد و امروز تعریفی که از قدرت مطرح شده این است که در افکار عمومی نفوذ داشته باشد.

زارع تصریح کرد: کسانی که در افکار عمومی تأثیر دارند در جهان نیز تاثیرگذار هستند و کسانی که رسانه‌ها را هدایت می‌کنند می‌توانند جامعه را به سمت و سوی مورد نظر سوق دهند.

وی عنوان کرد: امروز جنگ نرم به وسیله رسانه دنبال می‌شود و جنگ نرم جای جنگ سخت و پرهزینه و لشکرکشی‌ها گرفته است.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: اکنون این نظریه در دنیا مطرح شده که به جای 5 قاره 6 قاره داریم و جهان در دست کسانی است که قاره ششم را در اختیار دارند و از وسایل ارتباط جمعی همه‌جانبه برخوردارند و هر پروژه بزرگی که امروز بخواهد در دنیا اجرا شود با یک سناریو خبری و تبلیغاتی زمینه پذیرش آن در افکار عمومی فراهم خواهد شد.

زارع اضافه کرد: رسانه‌ها با یک خبر می‌توانند نظام‌های سیاسی و اداری را به چالش بکشند و یک خبر رسانه می‌تواند تغییراتی در کابینه‌ها ایجاد کند.

وی ادامه داد: صدها شبکه تلویزیونی و سایت مجازی برای اقدام علیه نظام اسلامی ایران طراحی شده است، اما مردم ایران با حضور میلیونی خود در یک راهپیمایی همه توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر در پایان متذکر شد: صدای رسانه متعهد صدای صداقت است و جامعه صدای صداقت را می‌پذیرد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول