اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور رئیس سازمان بسیج رسانه

رسانه‌های فعال چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

قائم مقام امور مجلس صدا و سیما و مشاور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور رسانه های فعال استان معرفی و تجلیل شدند.

رسانه‌های فعال چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون اجرایی سپاه چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز بسیج رسانه در شهرکرد، اظهار کرد: در برخی از شرایط تأثیر گذاری رسانه از ابزار جنگی نیز بیشتر است.

عبدالمحمد سعیدی بصیرت افزایی را از اهداف بسیج رسانه برشمرد و گفت: فرهنگ بسیج یعنی اینکه رسانه‌ها بتوانند بصیرت افزایی و دشمن شناسی بالایی داشته باشند و این آگاهی و بصیرت را به جامعه منتقل کنند.

وی با اشاره به حضور گسترده رسانه‌ها در دنیا و تمام نقاط جهان، افزود: رمز موفقیت هر جامعه وابسته به ایفای نقش رسانه‌ها است.

معاون اجرایی فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حضور پررنگ جامعه بسیج رسانه در اطلاع رسانی شفاف دولت می‌تواند، نقش مهمی در انعکاس برنامه‌های دولت داشته باشد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از رسانه‌های فعال استان چهارمحال و بختیاری از جمله خبرگزاری ایرنا، روزنامه حمایت، پایگاه اطلاع رسانی جهانبین نیوز، خبرگزاری فارس، بام ایران و هفته نامه امین بختیاری با اهدای لوح و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول