اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار اهالی رسانه:

جبهه پدافند رسانه را با عنوان اعتدال براندازی نکنیم

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان‌های دفاعی و پدافندی در بخش رسانه نباید افراطی شناخته شوند و نباید با عنوان اعتدال جبهه پدافند رسانه را براندازی کنیم.

جبهه پدافند رسانه را با عنوان اعتدال براندازی نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار اهالی رسانه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه در محل دفتر خود افزود: بسیج همه صنوف و جریان‌ها را در این نظام حفظ و در فضای انقلابی آنها را راغب به فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه نهادی صنفی نیست بلکه تشکیلات نیروی دینی و انقلابی را در جهت حرکت تداوم انقلابی مدیریت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در مسئله رسانه نقطه ویژه‌ای وجود ندارد که مقام معظم رهبری در خصوص آن تاکید نداشته باشد چراکه ایشان به تمام مسائل رسانه اشراف داشتند.

علم‌الهدی ادامه داد: بنده در این حوزه نکته تازه‌ای نمی‌توانم بیان کنم چراکه مقام معظم رهبری تمام رهنمودها را ابلاغ کردند و اگر تکرار کنم، جلد دوم فرمایشات ایشان رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: به طور کلی در رسانه مباحثی داریم که یکی جبهه پدافند در رسانه است چراکه در دنیا میدان جنگ رسانه در گرفته و جنگ‌های نظامی به نقطه بایکوت رسیده‌اند و کاربردی ندارند.

وی افزود: دشمن اکنون از میدان رسانه به ایران حمله می‌کند و اولویت رسانه داخلی حفظ جبهه پدافند است و بسیج رسانه باید این موضوع را به صورت ویژه مورد مطالبه قرار دهد تا در مقابل تهاجم دشمن دفاع داشته باشیم.

وی تصریح کرد: آقای روحانی رئیس‌جمهور در ابتدای تبلیغات انتخابی خود شعار اعتدال سر داد و باید با این شعار مدیریت کشور اداره شود به صورتی که جریان‌های دفاعی و پدافندی در بخش رسانه افراطی شناخته نشود. نباید تحت عنوان اعتدال جبهه پدافند رسانه را براندازی کنیم.

وی عنوان کرد:‌ اگر رسانه پدافندی مقابل دشمن انقلابی ایستاد و اکنون به عنوان تندرو شناخته می‌شود و عده‌ای به دنبال بایکوت کردن آن هستند، در این میان وظیفه بسیج می‌تواند حمایت از نوع گفتمان‌های آزادانه باشد.

امام جمعه مشهد افزود: در مقابل خط تهاجم رسانه‌ای دشمن باید امکانات مورد نیاز و امکانات موجود مشخص شود و بسیج می‌تواند این موضوع را به راحتی مدیریت کند چراکه امروز همه قدرت‌های دنیا می‌خواهند نظام ما را براندازند و به کمتر از آن راضی نیستند پس باید دفاع همه‌جانبه از کانال رسانه پدافند رسانه را به کار بگیریم.

وی افزود:‌ به آقای روحانی گفتم در هشت سال دفاع مقدس خود فرمانده پدافند کشور بودید پس شرایط کنونی جامعه را درک کنید و اجازه ندهید افراد انقلابی و دلسوز نظام با برچسب افراطی و تندرو در رسانه‌ها شناخته شود.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس تجربه کافی را به دست آوردیم که می‌توانیم با امکانات اولیه و بسیج مردمی به خواسته‌هایمان برسیم.

امام جمعه مشهد ادامه داد: فرهنگ این جنگ نرم در مردم جا نیفتاده است و این وظیفه بسیج رسانه است که این جنگ را به صورت کامل به مردم شناسانده و سبب بسیج شدن آنها در این جنگ شود.

وی گفت: اکنون جنگ ما،‌ جنگ رسانه‌ای است و ابرقدرت‌ها به دنبال زمین‌زدن نظام جمهوری اسلامی از این حیطه هستند و سربازان این جنگ همان خبرنگاران و اهالی مطبوعات به شمار می‌آیند.

علم‌الهدی ادامه داد:‌ مردم به مدیریت بسیج در زمینه دفاع از کشور ایمان دارند و حاضرند به صورت خودجوش در عرصه دفاع از کشور حضور پیدا کنند و این حضور مردم به همراه امکانات دیگر می‌تواند سبب پیروزی نظام جمهوری اسلامی در این عرصه شود.

وی در پایان گفت: در کل عرصه فرهنگی نیروها عمدتا آمادگی کامل برای مقابله با دشمن دارند و این یکی از نکات مثبت عرصه رسانه در جامعه به حساب می‌آید.

انتهای پیام/2022/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول