اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی استانداری البرز:

رسانه‌ ملی ظرفیت‌‌های استان البرز را معرفی می‌کند

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌‌رسانی استانداری البرز گفت: ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و گردشگری از طریق ساخت برنامه‌های تلویزیونی به مردم دنیا معرفی می‌شود.

رسانه‌ ملی ظرفیت‌‌های استان البرز را معرفی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، محمد توحیدلو با اشاره به اینکه ظرفیت‌های استان البرز در راستای برنامه‌های دولت «تدبیر و امید» و اهداف استانداری البرز معرفی می‌شود، اظهار کرد: با توجه به رویکرد استانداری البرز با محوریت «توسعه متوازن» و تلاش برای فراهم ساختن بسترهای لازم به منظور سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، ساخت برنامه‌های تلویزیونی در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در این راستا نخستین برنامه تلویزیونی از شبکه جام‌جم یک پخش شد تا به این وسیله علاوه بر آشنایی مردم با ظرفیت‌های بالقوه استان البرز زمینه همکاری سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف فراهم شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ساخت دو برنامه دیگر نیز در دستور کار است، ادامه داد: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده ساخت دو برنامه دیگر نیز همزمان با آغاز فراخوان سرمایه‌گذاری در البرز کلید می‌خورد.

*البرزی‌ها نظرات خود را به استانداری اعلام کنند

وی با بیان اینکه شهروندان البرز و صاحبنظران برای ارتقای سطح کیفی این برنامه‌ها می‌توانند نقطه‌نظرات خود را به استانداری اعلام کنند، تصریح کرد: آن‌ها می‌توانند با ارسال نقطه‌نظرات خود به سامانه 50002627 اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی البرز را در ساخت برنامه‌ای کیفی یاری دهند.

به گفته وی، پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های تلویزیونی از طریق شبکه‌های یک، دو و سه و همچنین «سیمای البرز» پخش می‌شود.

*رسانه‌های محلی تقویت می‌شوند

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز بخش دیگری از سخنان خود را به برنامه‌ریزی برای تقویت رسانه‌های محلی استان اختصاص داد و گفت: تقویت رسانه‌های محلی استان مهم‌ترین رویکرد این اداره‌کل است که به آن پرداخته می‌شود.

وی افزود: در نخستین روزهای آغاز کار در استانداری البرز، نشست هم‌اندیشی رسانه‌های البرز با استاندار برگزار شد که خروجی آن منتج به شناسایی نیازها و مطالبات این قشر فرهیخته به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان و همچنین تلاش در راستای کاهش مسائل و مشکلات آنان شد.

توحیدلو یادآور شد: با تحقق این مهم می‌توان علاوه بر رسانه ملی، رسانه‌های محلی استان را نیز در راستای معرفی ظرفیت‌های البرز به منظور سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف همصدا کرد.

*پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز رتبه چهارم کشوری را کسب کرد

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود از کسب رتبه چهارم کشوری از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خبر داد و افزود: براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، استان البرز در آذرماه سال 92 رتبه چهارم کشوری را در بخش انتشار اخبار و اطلاعات استان به دست آورد که بیانگر نگاه ویژه این اداره‌کل به بخش اخبار و اطلاعات استان بر‌اساس مؤلفه‌های سرعت و دقت است.

وی همچنین از رونمایی پایگاه جدید اطلاع‌رسانی استانداری البرز همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: امید می‌رود در سایه تعامل و همکاری بیش از پیش مسئولان شاهد رونمایی سایت جدید استانداری البرز باشیم.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول