اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

ساماندهی آرامستان‌های لنده نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

فرماندار لنده با اشاره به مشکلات فرهنگی پیش روی ساماندهی آرامستان‌ها گفت: باید همه ادارات و نهادها کمک کنند تا بحث ساماندهی آرامستان به یک فرهنگ نهادینه تبدیل شود.

ساماندهی آرامستان‌های لنده نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سیدیدالله فاطمیان عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره وجود خرده‌فرهنگ‌های غلط در جامعه گفت: متولیان امر فرهنگ باید در زمینه حذف خرده‌فرهنگ‌های غلط از جامعه تلاش خود را بیش از گذشته به‌کار گیرند.

فرماندار لنده تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم و قابل بررسی که امروزه در شهرستان‌ما وجود دارد عدم ساماندهی آرامستان این شهر است.

وی افزود: فرهنگ در ساماندهی آرامستان‌ها یکی از موضوعات چالشی بوده که متولیان امر را از اجرای ساماندهی آن بازداشته و امروز شورای فرهنگ عمومی باید برنامه‌ جدی در این خصوص طراحی و اجرا کند.

فاطمیان گفت: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند ساماندهی آرامستان لنده را به سرانجام برساند و باید همه ادارات و نهادها کمک کنند تا بحث ساماندهی آرامستان به یک فرهنگ نهادینه تبدیل شود.

وی یادآور شد: بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی با فرهنگ‌سازی قابل حل بوده و این چالش اجتماعی نیز می‌تواند با بهره‌گیری از سابقه دینی و فرهنگی مردم این شهرستان هرچه سریعتر برطرف گردد.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: بزرگان و ریش‌سفیدان شهر و طوایف مختلف اهرم کمکی برای ساماندهی آرامستان لنده هستند و باید از ظرفیت و نفوذ آن‌ها برای جمع‌کردن بارگاه‌های فلزی و سنگ قبرهای آن‌چنانی نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام/82013/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول