اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

عمق‌بخشی حوزه فرهنگی نیاز به برنامه جامع دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان حوزه فرهنگی را یکی از بخش‌های مهم جامعه خواند و گفت: عمق‌بخشی اقدامات در این حوزه نیاز به یک برنامه جامع دارد.

عمق‌بخشی حوزه فرهنگی نیاز به برنامه جامع دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در همایش بسیج رسانه استان کردستان در سنندج اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی باید اولویت‌ اصحاب رسانه و به ویژه بسیج رسانه باشد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی نخستین گام برای مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان است، گفت: همه ما باید در این عرصه به عنوان جهاد فرهنگی، براساس یک برنامه‌ریزی دقیق و تعریف شده حرکت کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: پیروزی در میدان جنگ نرم دشمنان مستلزم داشتن برنامه دقیق و متناسب با تهدیدات دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در این عرصه باید به گونه‌ای باشد که تمام زوایای زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه به ویژه نسل جوان را در برگرفته و با اجرایی کردن آن زمینه مصون ماندن جامعه از تهدیدات نرم دشمنان فراهم شود.

رجبی با بیان اینکه برای پیروزی در این میدان باید از انجام کارهای تکراری خودداری کرد، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی درست مانع از زمین ماندن برخی از برنامه‌ها و موازی‌کاری شویم.

وی خاطرنشان کرد: عمق‌بخشی در حوزه فرهنگی تنها با مشارکت، هماهنگی و برنامه‌ریزی، تقسیم کار و حرکت براساس برنامه امکان‌پذیر است.

به گفته رجبی، همپوشانی، هم‌افزایی، ایجاد وحدت رویه و حرکت در مسیر درست و مورد انتظار مردم و رهبری لازمه تحقق در رسیدن به اهداف در این حوزه است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان افزود: تنها با حرکت در این مسیر می‌توانیم اقتدار فرهنگی را که مدنظر رهبری است محقق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر نهاد و سازمان و هر شخصی براساس وظایف تعریف شده حرکت کند و در این مسیر گام بردارد بدون شک تهدیدات نرم دشمنان نیز به فرصتی برای پیشرفت تبدیل می‌شود.

رجبی بیان کرد: باید با اقدامات انقلابی، روحیه معنوی و تلاش و هماهنگی اقدامات گسترده‌ای را برای مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان که اثرات آن کاملاً مشهود است باید با برنامه‌ریزی دقیق جلو برویم، بیان داشت: ما از مردم در این حوزه عقب‌تر هستیم.

فرمانده سپاه کردستان گفت: وحدت رویه و وحدت فرماندهی با تشکیل اتاق جنگ مقابله‌ای، لازمه مقابله همه جانبه با تهدیدات نرم دشمنان است که بخش قابل‌توجهی از آن به عهده رسانه و بسیج رسانه است.

وی از مردم کردستان به عنوان مردمانی بصیر و هوشیار نام برد و گفت: حضور گسترده آنان در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز نشان از عمق بصیرت سیاسی و انقلابی بودن آنان دارد.

رجبی یادآوری کرد: مردم این منطقه با وجود تهدیدات و تبلیغات سوء دشمنان همواره ثابت کرده‌اند که در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن همواره پیشقدم هستند و این را در حماسه 24 خرداد به بهترین نحو به نمایش گذاشتند.

وی افزود: متاسفانه اصحاب رسانه استان در حوزه انعکاس خبری حضور حداکثری مردم کردستان در انتخابات با وجود توطئه‌ها و تبلیغات سوء دشمن برای جلوگیری از مشارکت مردم به خوبی عمل نکرد.

رجبی ابراز امیدواری کرد: بسیج رسانه استان با انسجام خبرنگاران و اهل فن در این بخش، زمینه‌ای را فراهم کند تا آنچه را که مردم کردستان در دفاع از نظام اسلامی به نمایش می‌گذارند، به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/79002/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول