اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یوسف امینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد شد

در جلسه شورای معاونین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یوسف امینی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد منصوب شد.

یوسف امینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سید‌سعید سرابی گفت: در طول 10 سال فعالیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد این اداره گاهی در اوج بوده و گاهی مشکلاتی داشته و توفیقات و کارهای خوبی در دوران مدیریت‌های مختلف ارشاد مشهد اتفاق افتاده است.

وی افزود: تصویب چارت سازمانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در حالی که بسیاری از شهرستان‌های ما هنوز تشکیلات مصوبی ندارند از اتفاقات خوب طی این 10 سال بوده است.

سرابی بدنه کارشناسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد را قوی عنوان کرد و افزود: این مدیریت می‌تواند جایگاه مشهد را به عنوان پایتخت معنوی کشور تقویت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی توجه به شهرستان‌ها را یکی از اولویت‌های اصلی این اداره‌کل دانست و تصریح کرد: ارتقا و تقویت بنیه مدیریتی و کارشناسی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی از دغدغه‌های اولیه ما در اداره کل بوده است و کارهایی نیز در این حوزه انجام شده است که امیدواریم به نتیجه برسد.

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد اخلاق‌محوری، تدبیر در کارها با رویکرد برنامه‌محوری و استفاده از خرد جمعی و کار کارشناسی در راستای سه وظیفه هدایت، حمایت و نظارت را رویکردهای خود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد عنوان کرد.

یوسف امینی در سمت‌های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درگز، سرپرست روابط عمومی و دفتر مدیرکل، سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات، معاون فرهنگی، مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و معاون قرآن و عترت در این اداره کل فعالیت کرده است.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول