اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی بهار مطرح کرد

شورای همفکری بسیج زمینه‌ساز پیشبرد برنامه‌های فرهنگی

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان بهار با اشاره به نقش شورای همفکری بسیج دانش‌آموزی گفت: تشکیل این شورا گامی مؤثر در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی مدارس و بسیج است.

شورای همفکری بسیج زمینه‌ساز پیشبرد برنامه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رمضان رازداریانی پیش از ظهر امروز در شورای همفکری بسیج دانش‌آموزی شهرستان بهار با تشریح اهداف و برنامه‌های این شورا و بسیج، اظهار کرد: تحقق بخشیدن به منویات رهبری در توجه به مسائل نوجوانان و جوانان، کیفیت‌بخشی برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی، حذف برنامه‌های کمی و موازی با سایر دستگاه‌ها و رده‌ها از اهداف اصلی شورای همفکری است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش این شورا در پیشبرد اهداف بسیج دانش‌آموزی افزود: با تشکیل این شورا گامی مؤثر در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی مدارس و بسیج برداشته خواهد شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه بهار ادامه داد: شناسایی وضعیت دانش‌آموزان از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، علمی و اولویت‌بندی برای پیگیری و اصلاح و شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای محیط دانش‌آموزی در دستور کار این شورا قرار دارد.

وی بیان داشت: توجه به مباحث فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان و رفع مشکلات آنها از رویکردهای اصلی شورای همفکری بسیج دانش‌آموزی است.

رازداریانی با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی به دور از شعارزدگی و در راستای تحقق اهداف مد نظر، اقدامات قابل توجهی انجام داده، گفت: با توجه به هجمه‌های مختلف دشمن به ویژه در جنگ فرهنگی اخیر، جذب دانش‌آموزان به بسیج از جمله رویکردهای پیش رو است.

*کادرسازی از اهداف شورای همفکری بسیج دانش‌آموزی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز در این شورا گفت: تلاش و پویایی دانش‌آموزان در پیشبرد اهداف و خواسته‌های بسیج دانش‌آموزی نقش بسزایی دارد.

علی زارعی تصریح کرد: امید است دانش‌آموزان فعال بسیجی در کنار تحصیل و تلاش در کسب علم، در فعالیت‌های اجتماعی نیز مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دو عنصر خلاقیت و پشتکار باید در دانش‌آموزان وجود داشته باشد، اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش می‌تواند با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های نوین به جذب نیروهای جدید بپردازد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی آینده‌سازان کشور هستند، ابراز داشت: باید برای به دست آوردن آینده‌ای موفق و جامعه‌ای اسلامی تلاش کرد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه علم ادامه داد: با دستیابی به علوم نوین می‌توان کشور را به اوج عزت و اقتدار رساند.

زارعی افزود: تشکیل شورای همفکری بسیج دانش‌آموزی با تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر تشکیل مجمع‌های مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف به ویژه مسائل علمی و مشورت با اشخاص صاحب نظر و استفاده از ظرفیت‌های جامعه دانش‌آموزان است.

وی یادآور شد: از اهداف اصلی تشکیل شورای همفکری بسیج دانش‌آموزی استفاده از ظرفیت‌های موجود در بسیج برای کادرسازی آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار تصریح کرد: شناسایی و ساماندهی منابع مادی و معنوی بسیجیان، بررسی راه‌های افزایش ظرفیت مدیریتی و تفکر بسیجی برای تحقق بسیج 20 میلیونی در جامعه، ایجاد زمینه‌های حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی در عرصه‌های دفاعی و امنیتی کشور، ارائه راهکارهای جدید در راستای سیاست جذب حداکثری، شناسایی و تربیت مدیران متعهد، مبتکر و شایسته برای آینده از دیگر اهداف مهم این شورا است.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول