اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان انتقاد کرد

بی‌توجهی به مسائل فرهنگی در امور عمرانی و شهرسازی استان زنجان

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در امور عمرانی و شهرسازی استان زنجان به مسائل فرهنگی توجه نمی‌شود.

بی‌توجهی به مسائل فرهنگی در امور عمرانی و شهرسازی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، جعفر محمدی در نخستین جلسه شورای پژوهش فرهنگی استان زنجان با بیان اینکه پژوهش در جامعه دارای نقش اساسی است، اظهار داشت: کاربردی شدن تحقیق و پژوهش در دستگاه‌های اجرایی و جذب اعتبارات بودجه‌ای پژوهشی از جمله موارد اولویت‌دار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برخی موارد مهم در این زمینه تصریح کرد: باید شاهد هزینه‌کردها در زمینه پژوهش در جامعه باشیم.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در این راستا بازنگری در نیازهای سازمانی را مهم و اساسی عنوان کرد و گفت: اولویت‌های سال‌های آتی در این زمینه‌ها باید دارای حساسیت باشد.

این مسئول اولویت در این زمینه را به سمت اولویت‌های فرهنگ عمومی برشمرد و ادامه داد: سبک زندگی باید در مناطق و استان‌ها بومی‌سازی شود.

محمدی موضوعات طرح شده در شورای فرهنگ عمومی استان را نیازمند بازنگری کلی دانست و تصریح کرد: موارد شورای فرهنگ عمومی استان باید از مصوبات جلسه شورای پژوهش فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان باشد.

وی وجود مشکلات در روش را در مراکز علمی آموزشی و برخی دستگاه‌های اجرایی مهم و قابل بازبینی عنوان و خاطرنشان کرد: روش تحقیق در جامعه باید به صورت کیفی انجام گیرد.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید در شورای پژوهش آخرین روش‌های علمی و به‌روز جامعه به سمت روش‌های جدید و متنوع رهنمون شود، تصریح کرد: پیوست فرهنگی دارای کارکردهای مختلف در جامعه است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه در بحث‌های عمران شهرسازی به مسائل فرهنگی توجه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در استان زنجان شاهد عدم بررسی موارد عمرانی و شهرسازی بر اساس فرهنگ هستیم.

انتهای پیام/2308/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول