اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان خبر داد

رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی در دفتر خبرگزاری فارس همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از رونمایی پوستر جشنواره زمستانی استان همدان در دفتر خبرگزاری فارس همدان خبر داد.

رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی در دفتر خبرگزاری فارس همدان

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از رونمایی پوستر جشنواره زمستانی در دفتر خبرگزاری فارس همدان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه رسانه‌ها طی سال‌های گذشته در برگزاری مطلوب جشنواره زمستانی تلاش‌ زیادی داشتند، امسال رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی را در دفاتر رسانه‌ها انجام خواهیم داد.

وی این اقدام میراث فرهنگی را به منظور ارج نهادن به نقش مهم رسانه‌ها در امر گردشگری دانست. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: رسانه‌های استان در جشنواره زمستانی سال گذشته از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند. 

وی گفت: امیدواریم رسانه‌ها در جشنواره زمستانی امسال نیز یار و همیار ما در برگزاری این رویداد مهم باشند.

ایزدی از طراحی چهار پوستر در هفتمین جشنواره زمستانی خبر داد و گفت: این پوسترها در دفاتر رسانه‌های فعال استان رونمایی می‌شود که خبرگزاری فارس به عنوان یکی از رسانه‌های فعال در امر گردشگری میزبان این مهم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امسال جشنواره زمستانی بر پایه سه محور بازی‌های بومی ـ محلی، غذاهای سنتی و دمنوش‌های گیاهی برگزار می‌شود تا شاهد معرفی هر چه بیشتر توانمندی‌های دیار هگمتانه به گردشگران باشیم.

ایزدی در پایان سخنانش اضافه کرد: باید از ظرفیت جشنواره زمستانی به عنوان فرصتی برای معرفی استان، در ایجاد شور و نشاط اجتماعی استفاده کرد.

انتهای پیام/89003/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول