اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری تأکید کرد

ضرورت طراحی شورای عالی مدیریت رسانه‌ای جهان اسلام توسط ایران

امام جمعه بوشهر بر ضرورت طراحی شورای عالی مدیریت رسانه‌ای جهان اسلام توسط ایران تأکید کرد.

ضرورت طراحی شورای عالی مدیریت رسانه‌ای جهان اسلام توسط ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست اعضای بسیج رسانه بوشهر، اظهار داشت: نیازمند جهاد رسانه‌ای در سطح ملی و فراملی با اندیشه‌های مقام معظم رهبری هستیم.

وی ادامه داد: این جهاد باید طراحی ولایی و دانش‌بنیان شود و با مجاهدت اصحاب رسانه فضای جهان در منطقه مدیریت شود.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: نیازمند طراحی دفاع مقدس رسانه‌ای هستیم که هم حملات را دفع کرده و هم تبلیغ اندیشه‌های خود را در سطح وسیع داشته باشیم.

صفایی‌بوشهری با تأکید بر مدیریت اسلامی رسانه‌ها، بیان داشت: در شرایط کنونی نیازمند طراحی شورای عالی مدیریت رسانه‌ای جهان اسلام در ایران هستیم.

وی یادآور شد: اکنون در جهان نیازمند بیداری رسانه‌ای جهان اسلام هستیم و حرکت ولایی و دانش‌بنیان رسانه‌ای در ایران برای بیداری رسانه‌ای در سطح جهان یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: ابرقدرت‌های رسانه‌ای در دنیا علاوه بر شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های مکتوب و مجازی، هلی‌کوپتر نظامی و جنگ‌افزارهای نظامی را هم تولید می‌کنند.

صفایی‌بوشهری عنوان کرد: چه سنخیتی بین ساخت جنگ افزار نظامی و داشتن شبکه‌های رسانه‌ای مکتوب و مجازی وجود دارد؟ این کار استکبار فقط با سرکوب ملت‌ها انجام می‌شود.

وی اذعان داشت: بسیج رسانه و رسانه بسیجی اوج دفاع مقدس  رسانه‌ای است که بر مبنای ولایتمداری و دانش رسانه عمل می‌کند و خط مقدم دفاع مقدس رسانه‌ای و نرم، بسیج رسانه است.

امام جمعه بوشهر در پایان ابراز داشت: بسیج رسانه اوج کمال رسانه‌های ایران است که نقش مهمی در مقابل توطئه رسانه‌های جهان استکبار دارد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول